Engelse bekertoernooien

JMD

Well-known member
Southampton staat met 0-2 achter tegen Grimsby, dat op het 4e niveau speelt...

Blackburn won gisteren met 1-2 bij leicester, de overige ploegen die door zijn naar de kwartfinale zijn Brighton, Fulham en Man City

JMD

Well-known member
De vishavens doen het dus goed deze week.
Want wie nog meer dan? Brighton heeft niet echt een vishaven.. En Southampton heeft ook wel een vishaven, maar die gaan er dus uit tegen Grimsby als het zo doorgaat, alhoewel het wel al 1-2 is.

erka

Well-known member
Want wie nog meer dan? Brighton heeft niet echt een vishaven.. En Southampton heeft ook wel een vishaven, maar die gaan er dus uit tegen Grimsby als het zo doorgaat, alhoewel het wel al 1-2 is.

Grimsby. In de jaren 60 de grootste vishaven ter wereld.

JMD

Well-known member
Grimsby. In de jaren 60 de grootste vishaven ter wereld.
Ja, klopt, die weet ik. Maar je sprak over vishavens, wat is dan de 2e?

O wacht, je bedoelt natuurlijk Spakenburg, ik dacht dat je het alleen over de FA Cup had... ;) Ik al de hele lijst dubbelchecken of ik iets gemist had...

• Haha
Waarderingen: erka

JMD

Well-known member
En Grimsby is door... Een ploeg van het 4e niveau dus bij de laatste 8. Grimsby deed dat voor het laatst in het seizoen 1938/1939... Toen haalde het de 1/2 finale (maar speelde het op het hoogste niveau), ook 3 seizoenen eerder werd de halve finale gehaald. Verder haalde het in 1907/1908 de kwartfinale, maar dat was toen het eindstation. In de League Cup haalde de ploeg uit Noord-Engeland in 1984/1985 voor het laatst de laatste 8...

Man United staat overigens 0-1 achter tegen West Ham

JMD

Well-known member
Burnley (2e niveau) ook door, ze versloegen Fleetwood (3e) met 1-0.
Man United inmiddels 2-1 voor.

Loting is overigens vanavond, na Sheffield United - Tottenham, dat staat nog 0-0.

JMD

Well-known member
Man United wint met 3-1
En Sheffield United wint met 1-0, Spurs blijft dus opnieuw een seizoen zonder prijs... Echt ongelooflijk...

JMD

Well-known member
Brighton
Fulham
Manchester City
Manchester United
Blackburn (Ch)
Burnley (Ch)
Sheffield United (Ch)
Grimsby (League 2)

Loting zo meteen, kom maar op met Blackburn - Burnley (of andersom) en Man City - Man United (of andersom)

Bovenaan