Engelse bekertoernooien

JMD

Well-known member
Liverpool dus weer alleen recordhouder League Cups, dit is nummer 9. Het is hun eerste 'domestic cup' win sinds 2012, toen ze Cardiff versloegen in de League Cup Final. Daarna nog 2x een finale verloren (2012, LC verlies tegen Chelsea en 2016, FA verlies na pingels tegen City)
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Zat vandaag niets tussen beide teams. Beiden weigerden de ander pootje te lichten. De bijna perfecte penaltyserie past wel in dat verhaal. En uiteindelijk verliest Tuchel de wedstrijd voor zijn team door die onbegrijpelijke wissel.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
0-1 Spurs afgekeurd wegens buitenspel. Maar even ervoor wordt Kane zo ongeveer uit zijn shirt geholpen door shirtje trekken. Had pingel moeten zijn.
 

JMD

Well-known member
City door (0-2), Palace door (2-1). Middlesbrough - Spurs begint aan de verlenging
 

JMD

Well-known member
En middlesbrough wint. Zeer verdiend, gingen er in de verlenging vol voor ipv te hopen op penalty’s.

Dus nadat ze man united versloegen in ronde 4, nu spurs in ronde 5 eruit.
 
  • Leuk
Waarderingen: PES5

JMD

Well-known member
Straks op BBC1 Luton Town-Chelsea live.
Luton binnen 3 minuten op 1-0 op Kenilworth Road.

Overigens voor de liefhebbers: ga naar Luton Town zolang ze nog op Kenilworth Road spelen. Wat een fantastisch stadion is dat, valt van ellende bijna uit elkaar, maar zoveel meer charme dan die nieuwbouwbakken... En midden in een woonwijk, dat maakt het toch ook altijd mooier. En in die straat daarachter is een winkelstraat, daar zag ik in 1 middag meer niqaab's dan in de 5 jaar nadien op alle andere plekken waar ik was.
 

ALenstra

Well-known member
Ik zou er twee jaar geleden heen gaan. Luton Town-Preston North End half maart. Maar toen kwam corona. Had er eerder wel eens rond gelopen in die buurt, inderdaad een multi culti buurt.
 

JMD

Well-known member
1-1 inmiddels

SOuthampton - West Ham is ook bezig, 0-0 nog

Om 2115 ook Liverpool - Norwich
 

erka

Well-known member
Zo speel je in de League Cupfinal en drie dagen later sta je te ploeteren tegen Luton Town.
 
Bovenaan