Engelse bekertoernooien

JMD

Well-known member
Zucht. Dit kan toch niet.
Buitenspel. De lijntjes zijn getrokken...

Maar wel vreemd, want Van Dijk had geen invloed. Het enige wat kon (en wat ik nog had kunnen begrijpen) was dat Van Dijk die Chelseaspeler tegen hield waardoor die niet richting de bal kon.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Buitenspel. De lijntjes zijn getrokken...

Maar wel vreemd, want Van Dijk had geen invloed. Het enige wat kon (en wat ik nog had kunnen begrijpen) was dat Van Dijk die Chelseaspeler tegen hield waardoor die niet richting de bal kon.
Ik vind het echt heel raar dat je een goal afkeurt vanwege buitenspel lopen van een vent die bij lange na niet aan de bal komt. Maar goed..

Het is wel een heerlijk potje, trouwens!
 

JMD

Well-known member
Zo'n vol Wembley moet toch fantastisch zijn om te zitten. Ben 4 jaar terug daar geweest, Tottenham - Rochdale, stadion zat halfvol (ijskoud, sneeuw (oranje bal zelfs...)) en dat was al fantastisch. Hoe moet het zijn om op een vol Wembley te zijn...

Cup Final kaarten zijn moeilijk te krijgen, dus ik ga voor een Championship Playoffs ooit... En ik wil een keer naar de Non League Cup Finals day, als de finale van FA Vase en de FA Trophy op 1 dag gespeeld wordt (resp. de beker voor het 5e t/m 8e niveau en de beker voor nog lager)... Komen ploegen uit van die kleine dorpjes naar Wembley. Heerlijk.
 

JMD

Well-known member
Net aan dus...

Als dit 0-0 blijft wordt het een van de beste en meest interessante 0-0's van de laatste jaren.
 
Bovenaan