Engelse bekertoernooien

JMD

Well-known member
Liverpool staat 1-0 voor tegen Shrewsbury door een eigen doelpunt, inmiddels in blessuretijd. Op basis van de statistiek (heb geen beelden gezien) lijkt het terecht 12 schoten tegen 3, 4 on target voor Liverpool tegen 0.

Dus dat wordt Chelsea uit voor Liverpool over een paar weken. Ik neem aan met het sterkste team, die titel is toch al binnen.
 

JMD

Well-known member
Halve finale verfbokaal;

Portsmouth v Exeter
79 0-1
86 1-1
89 1-2
90+1 2-2
90+6 3-2

Mooi duel zo te zien. De andere was minder aantrekkelijk, 0-0 en Salford won na strafschoppen op een ijskoud Rodney Parade in Newport. Ik zat daar kou te leiden... :)

De avond ervoor was ik bij Oxford United - AFC Wimbledon, werd 5-0. Met name de 2e en 3e goal waren juweeltjes, 'Barcelona in disguise' zoals ik een supporter van Oxford hoorde zeggen.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Mooi duel zo te zien. De andere was minder aantrekkelijk, 0-0 en Salford won na strafschoppen op een ijskoud Rodney Parade in Newport. Ik zat daar kou te leiden... :)

De avond ervoor was ik bij Oxford United - AFC Wimbledon, werd 5-0. Met name de 2e en 3e goal waren juweeltjes, 'Barcelona in disguise' zoals ik een supporter van Oxford hoorde zeggen.

Je kiest wel onze slechtste wedstrijd van het seizoen uit...
 

JMD

Well-known member
Zo meteen de kraker van de 5e ronde FA Cup: Chelsea - Liverpool.

Herstelt Liverpool zich van de nederlaag van afgelopen zaterdag (en het slechte spel van de laatste weken) of blijft Chelsea in de race voor een prijs?
 

Pascallovic

Well-known member
Zo meteen de kraker van de 5e ronde FA Cup: Chelsea - Liverpool.

Herstelt Liverpool zich van de nederlaag van afgelopen zaterdag (en het slechte spel van de laatste weken) of blijft Chelsea in de race voor een prijs?
Tegen Chelsea zie ik geen probleem voor Liverpool. Chelsea wint amper een wedstrijd de laatste tijd. 2x gewonnen in de laatste 8 wedstrijden, waarvan 1 tegen Hull City. Die spelen niet met heel veel vertrouwen.
 

JMD

Well-known member
Tegen Chelsea zie ik geen probleem voor Liverpool. Chelsea wint amper een wedstrijd de laatste tijd. 2x gewonnen in de laatste 8 wedstrijden, waarvan 1 tegen Hull City. Die spelen niet met heel veel vertrouwen.

Ook Watford won zelden. Liverpool gaat het moeilijk krijgen

1-0 nu, lekker gekeept en verdedigd
 

JMD

Well-known member
2-0

Liverpool gaat dus naw de FA Cup niet winnen.
Volgende week ook uit de CL als het zo doorgaat, want het lijkt nergens meer op.
 

JMD

Well-known member
2-0, Liverpool dipje?

De dip komt later dan normaal (meestal januari)...

Vorig seizoen ging het mis na de 'minibreak' (Liverpool lag toen direct uit de FA Cup en doordat het ook geen LC meer speelde had het 1,5 week vrij), dit jaar is de vorm na de minibreak ook helemaal weg... Dat ging qua resultaten in de competitie nog wel goed, maar het waren erg krappe zeges....
 

JMD

Well-known member
Afgelopen. 2-0.

Als die zaterdag niet winnen van Bournemouth is dit gewoon een dramaserie waar ze mee bezig zijn...
 

JMD

Well-known member
Opvallende statistieken:
Liverpool have lost back-to-back games without scoring for the first time since Jurgen Klopp was appointed in Oct 2015
Haven’t reached the FA Cup 6th round in any of Klopp’s 5 seasons in the competition
 
Bovenaan