EL Play Offs: AZ-FC Utrecht 3-0/FC Utrecht-AZ 3-0

EL Play Offs: AZ-FC Utrecht 3-0/FC Utrecht-AZ 3-0


  • Totaal aantal stemmers
    14
  • Opiniepeiling gesloten .

Abubakari

Well-known member
Ik vind het als neutrale toeschouwer wel een leuk toetje. En toen ik naar Groningen-AZ ging zat het stadion aardig vol, dus schijnbaar zijn er ook genoeg mensen die het wel interessant vinden. Dat "ja maar die zijn vierde geworden dus die moeten Europa in" moet je laten varen bij Play Offs, dat telt niet dus heeft het ook 0,0 zin om het daar nog over te hebben. Ik vind het te gek, nog een stuk of wat alles of niks wedstrijden aan het einde van het seizoen om een plek in Europa.
Wat mij opvalt is dat op DVK in elk topic waarin het over NC gaat er gezegd wordt dat het anders moet of niet goed is, waar je ook kijkt (JL/eredivisie promotie/degradatie, EL play offs, amateurnacompetities), in elk topic gaat het er over hoe het wel zou moeten. Daar valt soms wat voor te zeggen, maar dit systeem vind ik persoonlijk erg leuk.
 

Ska P 187

Well-known member
Ik heb met play offs altijd zoiets van of je doet het om het kampioenschap, of niet, maar goed.

Ben ik nog op tijd met mijn verzoek om "el" voor "los" te vervangen in de schitterend bedoelde titel daar het meervoud betreft.
 
Laatst bewerkt:

Pascallovic

Well-known member
Of waarom AZ nu niet kon wat het donderdag kon...

Trainers die bijna met elkaar op de vuist gaan... Dat zie je toch niet veel.
Omdat ze volledig worden overrompelt door de agressie van FC Utrecht. In Alkmaar begonnen ze ook niet zo sterk.
 
Bovenaan