[EK Kwalificatie] Turkije - Nederland, zondag 6 september

De Groene Scout

Well-known member
Niets meegekregen vandaag. Zat op een feestje, maar net nog wel even de nabeschouwing bekeken met Danny.
Het doet hem volgens mij niet zo veel.
 

Max

Administrator
Forumleiding
[EK Kwalificatie] Turkije - Nederland, zondag 6 september

Niks aan de hand, paniek om niks Tsjechi? wint van Turkije want ze willen 1e blijven ivm met de loting.

Gaat dat niet gewoon weer op co?fficient? Als wij twee keer winnen, dan kwalificeren wij ons denk ik wel. Turkije is erg goed in punten verspelen. Tegen IJsland en Tsjechi? lijkt me dat prima te doen. Alleen dat twee keer winnen door ons zou volkomen uit de lucht komen.
 

gevegt

Well-known member
Gaat dat niet gewoon weer op co?fficient? Als wij twee keer winnen, dan kwalificeren wij ons denk ik wel. Turkije is erg goed in punten verspelen. Tegen IJsland en Tsjechi? lijkt me dat prima te doen. Alleen dat twee keer winnen door ons zou volkomen uit de lucht komen.

Als IHH zegt dat er niets aan de hand is, lijkt het mij dat jij je geen enkele zorgen meer hoeft te maken en beter naar hem kunt luisteren.
 

inhethoekje

Active member
Tsjechi? wint van Turkije, Ijsland van Letland, Nederland wint van Tsjechie en Ijsland verliest van Turkije, voetbal is simpel zei ene Johan Cruijff, je moet het alleen snappen.

Eindstand

Tsjechi?
Ijsland
Nederland
Turkije.

ps
Nederland wint tussendoor van Kazachstan maar dat is logisch.
 

Abubakari

Well-known member
Volgens mij was het grootste probleem de instelling waarmee ze deze kwalificatie begonnen zijn. Als de nummer 3 van het WK die die B en C landen wel even met twee vingers in de neus zou verslaan. Makkelijkste kwalificatie ooit toch? Kom je allemaal ploegen tegen die tegen die nummer 3 van het WK 200% geven terwijl die zelf op 60 a 70% de klus denken te klaren. Krijg je een zootje net niet wedstrijden waarin je "het geluk ook niet mee hebt". Maar geluk moet je afdwingen en dat heeft dat zwevende zootje nooit gedaan in het afgelopen jaar. Het heeft vrij lang geduurd, sterker nog, aan de reacties na afloop te horen zijn de heertjes nog steeds niet met de voetjes op de vloer. Met dezelfde over mt dead body instelling waarmee deze ploeg op het WK speelde hadden ze zich vanavond definitief geplaatst. Nu maakte het geen reet uit wie je in dit zich zelf overschattende team neer zette, Janmaat of vd Wiel, Bruma of BMI, Lens of Depay etc. ze dachten allemaal dat ze zo ook wel van IJsland, Tsjechi? en Turkije konden winnen.
 

fr-keff

Active member
Nederland eindigt als 3de om daarna het niet te redden tegen Slovenie of weet ik veel wat voor land...
 

inhethoekje

Active member
Ik vond Klaassen overigens nog een van de beteren (de jongen schoffelde tenminste nog daar waar het nodig was, die komt er wel, in hem heb ik vertrouwen in het Oranje voor de komende jaren), Depay was schrikbarend slecht voor zijn talent,al was Narsingh nog slechter en dan ben je eigenlijk weer heel goed, als je nog slechter kan spelen als Depay.
Als Blind toch op de experiment tour is dan zou ik Bazoer erbij nemen tegen Kazachstan en Tsjechi?.
 

gevegt

Well-known member
Volgens mij was het grootste probleem de instelling waarmee ze deze kwalificatie begonnen zijn. Als de nummer 3 van het WK die die B en C landen wel even met twee vingers in de neus zou verslaan. Makkelijkste kwalificatie ooit toch? Kom je allemaal ploegen tegen die tegen die nummer 3 van het WK 200% geven terwijl die zelf op 60 a 70% de klus denken te klaren. Krijg je een zootje net niet wedstrijden waarin je "het geluk ook niet mee hebt". Maar geluk moet je afdwingen en dat heeft dat zwevende zootje nooit gedaan in het afgelopen jaar. Het heeft vrij lang geduurd, sterker nog, aan de reacties na afloop te horen zijn de heertjes nog steeds niet met de voetjes op de vloer. Met dezelfde over mt dead body instelling waarmee deze ploeg op het WK speelde hadden ze zich vanavond definitief geplaatst. Nu maakte het geen reet uit wie je in dit zich zelf overschattende team neer zette, Janmaat of vd Wiel, Bruma of BMI, Lens of Depay etc. ze dachten allemaal dat ze zo ook wel van IJsland, Tsjechi? en Turkije konden winnen.

Kortom, het zit niet goed met de mentaliteit van de spelers?
 

Janssen

Well-known member
Ik vond Klaassen overigens nog een van de beteren (de jongen schoffelde tenminste nog daar waar het nodig was, die komt er wel, in hem heb ik vertrouwen in het Oranje voor de komende jaren), Depay was schrikbarend slecht voor zijn talent,al was Narsingh nog slechter en dan ben je eigenlijk weer heel goed, als je nog slechter kan spelen als Depay.
Als Blind toch op de experiment tour is dan zou ik Bazoer erbij nemen tegen Kazachstan en Tsjechi?.

Hoekie, kom op. Als je Klaassen afzet tegen een Sneijder springen je toch de tranen in de ogen? Daar kun je komende jaren toch niet mee aankomen? Matige handelingssnelheid, geen flair, geen creativiteit, geen dreiging. Vooral heel veel niks.

Bazoer heeft al veel meer van dat maar die gaat het ook niet alleen kunnen.
 

inhethoekje

Active member
Klaassen is de toekomstige aanvoerder van Oranje, qoute deze post maar.

Klaassen kan je niet vergelijken met Sneijder, maar types als Klaassen heb je wel nodig in je team wat straks niet overloopt van het talent, en dat bedoel ik, je moet in een beperkt team ook gasten hebben die de kar trekken met hun inzet, met Narsingh en co redt je het niet.

Ik ben wel klaar met hakballetjes hier en steekpasjes daar terwijl het 2-0 achter staat, geef mij maar schoffellaars als Klaassen, niks mis mee.
Ik keek ook graag naar Davids.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan