[EK kwalificatie] Nederland - Tsjechi? (dinsdag 12 oktober)

[EK kwalificatie] Nederland - Tsjechi? (dinsdag 12 oktober)

• Winst voor Oranje en naar de play offs

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal aantal stemmers
    13
  • Opiniepeiling gesloten .

JMD

Well-known member
Eens. Maar wanneer het straks begint is het toch een heel ander EK zonder het Nederlands elftal.
Het is ook zeker terecht en nu baal ik niet eens erg. Maar komende zomer toch wel een beetje.

Jammer is het natuurlijk zeker, maar balen vind ik een groot woord.

SanMark.

Well-known member
Je hebt vandaag nog niet genoeg gelachen op je verjaardag?

Je zal het misschien niet geloven maar ik zit nu alleen in de kamer.

Ik had vrijdag een zeer leuk feest met circa 35 man. En vandaag alleen mijn schoonouders en moeder uitgenodigd bij het eten (die waren er vrijdag ook gewoon).

Mijn oudste dochter was vanmiddag opeens niet al te fit dus die lag voor 20.00 uur op bed. Mijn jongste dochter is er om 21.00 ingegaan en mijn vriendin moet morgen werken en die ging om 22.00 naar bed.

Ik heb de film hall pass gekeken en me prima vermaakt.

Niet vaak zo'n rustige verjaardag gehad.

inhethoekje

Active member
Zomer 2016:

Daphne Schippers 2 keer goud op de OS.
Dumoulin wint de Giro en Groene trui in de Tour.
Duitsland wint EK.

Op zich valt het nog mee, toch?

A345

New member
Pfff Snoeks, alsof het zijn van een mooie zomer afhangt van wel of niet Oranje op een EK. Alsof die gestoorden die zich dan in Oranje hullen en ineens mee gaan kletsen over Oranje 'omdat het zo gezellig is' zo leuk zijn.

Het wordt een heerlijke rustige voetbalzomer, waarin het EK alleen bekeken wordt door voetballiefhebbers. Eerst EK, dan Tour, dan de Spelen. Mooi.

Wat zit jij nou weer te lullen? Je bent toch voor je land op zo'n EK? Wat kan het jou boeien wat de rest er tijdens zo'n toernooi opeens van vindt?

gevegt

Well-known member
v Persie ga je niet missen, ik hoop alleen dat Sneijder nog ff doorgaat, veruit de beste speler.

Mee eens. En toch mis ik van hem dat hij het team wel kan neerzetten en compact kan laten spelen. Hij ziet het wel, zoals hij net zei, maar kan het niet veranderen.

inhethoekje

Active member
Je zal het misschien niet geloven maar ik zit nu alleen in de kamer.

Ik had vrijdag een zeer leuk feest met circa 35 man. En vandaag alleen mijn schoonouders en moeder uitgenodigd bij het eten (die waren er vrijdag ook gewoon).

Mijn oudste dochter was vanmiddag opeens niet al te fit dus die lag voor 20.00 uur op bed. Mijn jongste dochter is er om 21.00 ingegaan en mijn vriendin moet morgen werken en die ging om 22.00 naar bed.

Ik heb de film hall pass gekeken en me prima vermaakt.

Niet vaak zo'n rustige verjaardag gehad.

Plak er nog even een toernooitje aan vast ergens op het net, sluit je de dag mooi af met een overwinning.

Shayman

New member
Die wil ook zeker nog niet stoppen. Dat was wel duidelijk.

Tuurlijk niet, anders mot ie naast dat rare kreng op de bank zitten en dan kun je beter een weekje weg zijn met Oranje. Dat is ook niet leuk maar altijd beter als het alternatief.

Bovenaan