EK 2021 wedstrijdtopic

erka

Well-known member
Op zich geen verrassing qua spelniveau dan. Duitsland heeft één goede wedstrijd gespeeld tegen Portugal, maar voor de rest was het ook gewoon te zwak en de voorbereiding was ook al niet best.
 
D

Deleted member 2709

Guest
Nou, op Spanje en Italië na geen enkel land meer dat ik het gun.
Al zou Oekraïne wel grappig zijn.
 

erka

Well-known member
Denemarken, Zwitserland en Tsjechië hebben alledrie gemeen dat het bijzonder goed ingespeelde ploegen zijn die precies weten wat ze wel en niet kunnen en hun trainers zijn taktisch sterk.

Ik zie één van deze drie (hopelijk dus Denemarken) nog wel in de finale komen.
 

Abubakari

Well-known member
Denemarken, Zwitserland en Tsjechië hebben alledrie gemeen dat het bijzonder goed ingespeelde ploegen zijn die precies weten wat ze wel en niet kunnen en hun trainers zijn taktisch sterk.

Ik zie één van deze drie (hopelijk dus Denemarken) nog wel in de finale komen.
Zijn ook teams met veel spelers die dit seizoen niet al 80 wedstrijden in de benen hebben.
 

Kielse Rat

Well-known member
Nu gaat de "It's coming home"-hype weer helemaal uit de hand lopen. Laat ze maar verliezen van Zweden in de kwartfinale.
 

Batigoal

Well-known member
Nu gaat de "It's coming home"-hype weer helemaal uit de hand lopen. Laat ze maar verliezen van Zweden in de kwartfinale.
Die hype is er nu al; volgens de media ligt de weg naar de EK-winst open en Shearer heeft een 'indrukwekkend' Engeland gezien. Geen idee welke wedstrijd dat dan was, maar de Engelsen zijn alweer bijna kampioen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max
Bovenaan