EK 2021, Nieuws

Mario

Well-known member
Arnautovic is door de UEFA voor 1 wedstrijd geschorst vanwege zijn gedrag tegen Noord Macedonië.en zal dus niet spelen tegen Nederland.
 

ALenstra

Well-known member
De UEFA heeft gedreigd boetes uit te delen aan deelnemende teams zodra spelers weer flesjes ongezonde drank wegleggen.
 

U.G.

Well-known member
Hier gaat het volgens mij om. Het heel expliciet uit beeld zetten lijkt mij tegen de regels.

Zeker als je vervolgens dit leest


Die bedrijven hebben vast en zeker juridische gronden.

Maar ik geloof niks van dat twitter-berichtje. Wat ik vernam gisteren is dat ie in Japan ooit als tiener een reclamefilmpje had lopen voor Coke. Hij kwam in die tijd ook aanzetten op de training van United met een blikje frisdrank in de hand, en kreeg zodanig op z'n donder van Giggs dat dat waarschijnlijk ook meteen z'n laatste blikje werd. Voor zover ik weet heeft hij zich altijd afgezet tegen fast food en frisdrank.

Hij was nog wel op zoek naar de McDonalds bediende die hem ooit als kind altijd gratis burgers meegaf bij de nooduitgang
( als pupil van Sporting ).
 

Reinoud

Well-known member
Die bedrijven hebben vast en zeker juridische gronden.

Maar ik geloof niks van dat twitter-berichtje. Wat ik vernam gisteren is dat ie in Japan ooit als tiener een reclamefilmpje had lopen voor Coke. Hij kwam in die tijd ook aanzetten op de training van United met een blikje frisdrank in de hand, en kreeg zodanig op z'n donder van Giggs dat dat waarschijnlijk ook meteen z'n laatste blikje werd. Voor zover ik weet heeft hij zich altijd afgezet tegen fast food en frisdrank.

Hij was nog wel op zoek naar de McDonalds bediende die hem ooit als kind altijd gratis burgers meegaf bij de nooduitgang
( als pupil van Sporting ).
Ziet nu ook reclame voor KFC voorbij komen. Ach het zal wel.

Hij weet hoe sponsorcontracten werken en weet donders goed dat die flesjes daar niet toevallig staan.
 

Ska P 187

Well-known member
Ik denk/hoop niet dat je iemand kan verplichten zich te associëren met een product. Ik vind het wel mooi. Wat hebben dat soort sponsers te maken met sport. De grootste bagger die je een kind kan geven.
 

Maasveld

Well-known member
Ik denk/hoop niet dat je iemand kan verplichten zich te associëren met een product. Ik vind het wel mooi. Wat hebben dat soort sponsers te maken met sport. De grootste bagger die je een kind kan geven.
Ik ga ervan uit dat wanneer je meedoet aan een toernooi je de regels van dat toernooi respecteert. Ik kan me zomaar indenken dat het respecteren van sponsorcontracten daar ook bijhoort.
 

Abubakari

Well-known member
Teletekst meldt:

De UEFA overweegt de halve finales en
de finale van het EK niet in Londen te
laten spelen.De wedstrijden worden dan
mogelijk verplaatst naar Boedapest.

Onlangs zijn in Groot-Brittannië de
coronamaatregelen verlengd tot 19 juli.
Bij de wedstrijden op Wembley mogen
weliswaar 40.000 fans aanwezig zijn,
maar bezoekers die uit het buitenland
komen,moeten bij aankomst eerst tien
dagen in quarantaine.

De UEFA wil dat voor voetbalsupporters
een uitzondering gemaakt wordt en is nu
in gesprek met de Britse regering.Bij
de duels in Boedapest zijn 60.000 fans
welkom en in Hongarije gelden geen
quarantaineverplichtingen.
 
Bovenaan