Ehm grote kans dat dit contractueel allemaal wel is vastgelegd. Dus hebben ze alle recht om te dreigenZe kunnen dreigen wat ze willen, maar het is niet verboden om een flesje aan de kant te zetten.
Er zal vast wel een clausule zijn de alle reclame uitingen getoond moeten worden en dat de landen daar voor getekend hebben.Zou dat in een contract vastgelegd zijn? Dat je geen flesjes mag verschuiven?
In ieder geval dat ze altijd duidelijk zichtbaar op tv te zien zijn.Zou dat in een contract vastgelegd zijn? Dat je geen flesjes mag verschuiven?
Zou dat in een contract vastgelegd zijn? Dat je geen flesjes mag verschuiven?
In ieder geval dat ze altijd duidelijk zichtbaar op tv te zien zijn.
Het was dus een ordinaire wraakactie van die kutportugees!Hier gaat het volgens mij om. Het heel expliciet uit beeld zetten lijkt mij tegen de regels.
Zeker als je vervolgens dit leest
Hier gaat het volgens mij om. Het heel expliciet uit beeld zetten lijkt mij tegen de regels.
Zeker als je vervolgens dit leest
Ziet nu ook reclame voor KFC voorbij komen. Ach het zal wel.Die bedrijven hebben vast en zeker juridische gronden.
Maar ik geloof niks van dat twitter-berichtje. Wat ik vernam gisteren is dat ie in Japan ooit als tiener een reclamefilmpje had lopen voor Coke. Hij kwam in die tijd ook aanzetten op de training van United met een blikje frisdrank in de hand, en kreeg zodanig op z'n donder van Giggs dat dat waarschijnlijk ook meteen z'n laatste blikje werd. Voor zover ik weet heeft hij zich altijd afgezet tegen fast food en frisdrank.
Hij was nog wel op zoek naar de McDonalds bediende die hem ooit als kind altijd gratis burgers meegaf bij de nooduitgang
( als pupil van Sporting ).
Ik ga ervan uit dat wanneer je meedoet aan een toernooi je de regels van dat toernooi respecteert. Ik kan me zomaar indenken dat het respecteren van sponsorcontracten daar ook bijhoort.Ik denk/hoop niet dat je iemand kan verplichten zich te associëren met een product. Ik vind het wel mooi. Wat hebben dat soort sponsers te maken met sport. De grootste bagger die je een kind kan geven.