New season, same old story.Emmen wint met 1-0 maar ik denk dat Penders na afloop wel iets over de arbitrage te zeggen heeft. Seedorf werd neergeschopt en dat leek meer rood dan geel. Maar vooral de niet gegeven penalty voor Doorenbosch bij 0-0 zal we de revue passeren, hij krijgt de bal na een hoekschop voor zijn voeten, wil uithalen en wordt overduidelijk van achteren neergetrokken. Van den Hurk had er in de blessuretijd ook wel een kunnen krijgen.
Over de gehele wedstrijd was een gelijkspel wel een terechte uitslag geweest.
Net een filmpje van die keeper van Vitesse gezien. Hoe dom kan je zijn?Jep. Zie de post erboven. Wel triest voor hem
Keeper Vitesse oerdom rood.
Inderdaad. We maken de mogelijkheden niet af en krijgen een te makkelijke goal tegen.New season, same old story.
Ik had het nog niet gezien, maar dat was inderdaad een strafschop.Inderdaad. We maken de mogelijkheden niet af en krijgen een te makkelijke goal tegen.
Maar je doelt waarschijnlijk op mijn opmerking over de penalty. Kijk die even terug. Als zelfs de man van ESPN er al over begint in zijn interview dan zegt dat wel voldoende toch?