Beste topic van 2020: de wedstrijdtopics. Vooral als Ajax of PSV verloren heeft.
Slechtste topic van 2020: zaterdag/zondag.
Leukste lid van 2020: in willekeurige volgorde:
-
@gevegt : ik ken weinig mensen die zo goed harde grappen kunnen incasseren als gevegt. Gouden gozer, waar ik zowel op als buiten het forum graag mee ouwehoer.
-
@JFK : Feyenoorders hebben uiteraard altijd een streepje voor. Maar JFK lacht vaak om mijn grappen, dus dan kan je al bijna niet stuk bij mij.
-
@JMD : ooit het genoegen gehad om JMD in het echt te ontmoeten. Hele rustige, vriendelijke gast en ik waardeer z'n zelfspot.
-
@Satyr : de man die na mij de beste muzieksmaak heeft van dit forum.
-
@SanMark. : zo'n jongen waar iedereen zich weleens aan ergert, maar die je allemaal gaat missen als hij er niet bij is.
-
@Abubakari : ik hou van eigenzinnige mensen en onder die categorie valt Abubakari zeker. Zonder hem zou DvK niet hetzelfde zijn.
-
@Susaa : zal er verder niet al teveel over uitweiden, maar deze gast kan zuipen, niet normaal.
-
@Kralinger : heeft mij een paar jaar geleden heel gastvrij ontvangen in Engeland. Hele aardige gast.
-
@Eef de Kip : lijkt me typisch zo iemand die je er uitstekend bij kan hebben op een meeting.
-
@Janssen : volwassen zien worden in al die jaren is toch wel mooi. Hij is nu vader, hoe dan? Zonder gekheid, hele aardige gast.
-
@Unregistere : ik snap zijn muziekvoorkeur niet. En zijn humor ook niet altijd. Maar hij is wel iemand die actief bijdraagt aan het levend houden van dit forum, met leuke nieuwe invalshoeken.
-
@Mario : mijn vader is ooit een keer bij een meeting geweest en als ik het daar met hem over heb dan herinnert hij zich Mario altijd als eerste. Dat zegt genoeg.
-
@Batigoal : Als één van de weinigen hier nog veel bezig met voetbal en kan daar ook goed over schrijven.
-
@erka : ook de voorzitter van de Jaap van Dissel fanclub mag natuurlijk niet ontbreken!
-
@de waan : iconisch lid. Leden als de Waan zijn DvK.
-
@Hankie : volgens mij de enige die elke wedstrijd van Feyenoord de volledige 90 minuten uit zit.
-
@zwammy : ik vergeet nooit meer de legendarische uitspraak van zwammy tegen inhethoekje toen hij tijdens een meeting met zijn rug naar het veld in de Kuip stond: "ik kijk nog liever 90 minuten lang naar uw lelijke kop dan naar dat kutFeyenoord!"
-
@Miramar : heeft de rol van inhethoekje als meest cynische Feyenoord-lid met glans overgenomen.
-
@De Groene Scout : heeft mij ooit in mijn jongere jaren naar de trein gebracht nadat ik een hele dag had staan zuipen met TiMiKa, op diens tempo. Nog nooit drie kwartier lang zo m'n best gedaan om nuchter over te komen.
-
@Maasveld : het feit dat iemand ervoor uit durft te komen dat 'ie voor VVV is, wekt bij mij al respect op.
-
@De Wolf : de enige Feyenoorder hier die zonder omweg durft te zeggen dat 'ie een teringhekel heeft aan Ajax.
- En uiteraard
@PES5 @Max @Reinoud,
@Ivanhoe en
@Fabian die ik na diverse meetings, wedstrijden, zuipfestijnen en zelfs vakanties als vrienden ben gaan beschouwen.
Sorry als ik iemand vergeten ben!
Vervelendste lid van 2020: geheel in stijl van mijn imago: niemand natuurlijk!
De JMD-award: JMD
Amateurvoetbal op zaterdag of zondag: beiden
Leukste voorspellingstopic: ook al doe ik zelf niet mee aan voorspellingen, de Satékroketten zijn natuurlijk onovertroffen!
Meer of minder Ajacieden in 2021: Meer.
Leukste post van 2020: alle posts waarin gevegt afgezeken wordt.
Ik laat me vaccineren tegen Corona (ja/nee): jazeker! Met een beetje mazzel volgende maand al.
Deze leden heb ik gemist in 2020: crain en TeeZee.
Goede voornemens voor 2021: me blijven omringen met positiviteit, zodat ik ook volgend jaar weer net zo goed in mijn vel zit als de afgelopen jaren.
Dit wens ik mijn mede-forumleden toe voor 2021: een legendarische forummeeting als de pandemie voorbij is.