Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
De tranen van Tito vind ik ook wel een interessante docu. Het gaat over hoe de mensen het in de verschillende landen van voormalig Joegoslavië ervaren. Ik denk dat @erka dit ook wel interessant vind.
Ik hou altijd erg van dit soort docu-series. Toen ook die in China en Bram Vermeulen had een tijdje terug een zeer boeiende reeks van de landen rond de Sahel.
Ouwe maar heerlijke podcast van Joe Rogan met Graham Hancock & Randall Carlson te gast.
Heerlijke toenertijd nieuwe inzichten die zoveel meer mogelijk maakt wat betreft oude beschavingen en dergelijke.
Het verhaal van Nederland is ook wel een leuke serie. Hadden ze van mij wel wat meer afleveringen van mogen maken. Kan zo nog 10 interessante gebeurtenissen / onderwerpen verzinnen.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.