Documentaires

Ska P 187

Well-known member
Heb je nog een linkje, beetje ouderwets druilerige zondag hier en het huis heb ik al schoongemaakt.
 

De Wolf

Well-known member
De tranen van Tito vind ik ook wel een interessante docu. Het gaat over hoe de mensen het in de verschillende landen van voormalig Joegoslavië ervaren. Ik denk dat @erka dit ook wel interessant vind.
 

Batigoal

Well-known member
Ik hou altijd erg van dit soort docu-series. Toen ook die in China en Bram Vermeulen had een tijdje terug een zeer boeiende reeks van de landen rond de Sahel.
 

JMD

Well-known member
Jep. Mooie serie inderdaad. Als je het zo ziet is het niet de vraag of het daar weer eens uit de klauwen gaat lopen, maar alleen wanneer...
 

Ska P 187

Well-known member
Ouwe maar heerlijke podcast van Joe Rogan met Graham Hancock & Randall Carlson te gast.
Heerlijke toenertijd nieuwe inzichten die zoveel meer mogelijk maakt wat betreft oude beschavingen en dergelijke.

 

De Wolf

Well-known member
Het verhaal van Nederland is ook wel een leuke serie. Hadden ze van mij wel wat meer afleveringen van mogen maken. Kan zo nog 10 interessante gebeurtenissen / onderwerpen verzinnen.
 

gevegt

Well-known member
Toevallig kwam ik deze tegen. Misschien niet echt docu, maar voor leden die van net iets meer verdieping houden met een vleugje humor,

 

Deathprod

Active member
Niet echt een docu, maar interessante beelden van het begin van de Duitse bezetting van Nederland tijdens de Tweede Wereldoorlog

 
Bovenaan