Districtsbeker 2017/18

Unregistere

Well-known member
De afvaardiging van Zuid I in de KNVB Beker is volgens mij nog nooit zo op papier 'matig bezet' geweest met drie clubs uit de tweede klasse. Kan het me in elk geval niet herinneren uit de afgelopen jaren. Al scheelt het natuurlijk dat een aantal sterkere teams uit de derde divisie niet meer deelnemen.

de waan

Well-known member
En Levi Raja Boean de andere. Ze kunnen wel in zwart-wit gestreepte shirts gaan spelen daar.

Forza AZ

Well-known member
Programma halve finales:

19 april
2000 Uno Animo (2)-Marvilde (2) Z1
24 april
2000 Staphorst (H)-Flevo Boys (1) N
2015 DZC'68 (1)-DFS (H) O
25 april
2000 Alverna (1)-MASV (3) O
2015 JOS Watergraafsmeer (1)-Ajax (H) W1
2015 rkav Volendam (1)-SDO (H) W1
2015 Te Werve (1)-FC 's Gravenzande (H) W2
26 april
1930 Bekkerveld (1)-Wittenhorst (1) Z2
2000 Gemert (H)-Groene Ster (H) Z2
28 april
1430 Sportlust'46 (1)-Brielle (1) W2
1 mei
2000 GOES (H)-Cluzona (2) Z1
2000 Alcides (1)- Urk (H) N

JMD

Well-known member
Wel mooi dat de 1/2 finale tussen JOS Watergraafsmeer en Ajax op de geboortedag is van het kind van de Watergraafsmeer die groot werd bij Ajax. :)

Forza AZ

Well-known member
25 april
2000 Alverna (1)-MASV (3) 2-3 O
2015 JOS Watergraafsmeer (1)-Ajax (H) 0-2 W1
2015 rkav Volendam (1)-SDO (H) 0-1 W1
2015 Te Werve (1)-FC 's Gravenzande (H) 1-7 W2

Unregistere

Well-known member
Klopt. Veel voormalige spelers ook van Presikhaaf/AFC Arnhem.

Waarschijnlijk dus ook wel een iets beter team dan het niveau waarop ze spelen doet vermoeden? Anders is dit wel weer een 'gewenste tegenstander' voor veel clubs in de eerste / tweede voorronde volgend seizoen.

de waan

Well-known member
Veel van die spelers zijn denk ik onderhand ook wel aardig op leeftijd. Ze lijken ook naast het kampioenschap te grijpen. In principe wel een wenstegenstander dus.

Unregistere

Well-known member
Okee. Dan hoop ik dat ASWH tegen hen mag spelen, als HSC '21, JVC Cuijk of Blauw Geel '38 er niet in zit. :duim:

Forza AZ

Well-known member
Veel van die spelers zijn denk ik onderhand ook wel aardig op leeftijd. Ze lijken ook naast het kampioenschap te grijpen. In principe wel een wenstegenstander dus.

Met nog 4 wedstrijden te gaan slechts 2 punten achter de koploper. Toch wel opvallend, want meestal is zo'n laag spelende clubs die ver komt in de beker ruim koploper in hun klasse.

Bovenaan