District Oost

De Groene Scout

Well-known member
Het gaat met hangen en wurgen bij KVV Losser op dit moment. Vandaag een hele magere 0-1 winst uit bij Phenix. BSC won overtuigend met 6-0.
Gaatje blijft 5 punten met BSC met nog 3 duels te gaan. Laatste duel is BSC - Losser.
 

Bonehead

Well-known member
Nou de lucht is alweer uit de banden gelaten. DKB heeft gisteren ook gewonnen dus moet Vladding twee weken wachten voordat ze op eigen kracht kampioen kan worden. We zitten met smart te wachten tot we eindelijk die verfoeide vierde klasse kunnen verlaten. Lomp boerenvoetbal. Gaat nergens over.
 

Bonehead

Well-known member
Turfstekers. Hebben we altijd moeilijk tegen. Ze hebben daar een trainer en een leider die compleet van het padje af zijn trouwens. Ik moet er niet aan denken dat bij mij club dergelijke malloten lopen. Die leider werd vorig jaar geschorst wegens saboteren van het wedstrijdformulier en die trainer heeft al eens lopen matten met een vader van een speler. Een man van dik in de vijftig. Je moet het maar durven. Nee, DKB is niet mijn favoriete club.
 

Bonehead

Well-known member
Doordat die punten in mindering ook voor de derde periode telde werd mijn club twee dagen voor de laatste speeldag de kans op nacompetitie door de neus geboord. Die leider werd voor maar liefst 3 maanden geschorst. In feite waren het maar drie wedstrijden omdat de zomerstop er tussen zat. Ik heb al eens een verhelderende discussie met die knakker gehad die vond dat mijn verslagen die ik op clubwebsite publiceer te gekleurd waren. Ik kon hem maar niet aan verstand brengen dat ik uiteraard gekleurd ben. Die Abel gaat naar SVV'56. Die past daar wel goed tussen. Een paar maand geleden vond SVV'56 dat ze door de scheidsrechter verloren hadden van ons. Het werd 8-0.

Ik heb zelf ook geen probleem met DKB. Ik lach ze alleen af en toe uit. En ja Kosse is ondanks zijn leeftijd een zeer goede speler op dit niveau.
 

de waan

Well-known member
Voor de verandering maar eens een wissel de andere kant op: SC Haarlo stapt over van de kelder van de zaterdag naar de kelder van de zondag met het 1e elftal.

Heb het altijd al vreemd gevonden dat zij op zaterdag speelden, terwijl vrijwel alle clubs in de regio op zondag spelen. Dat worden leuke derby's tegen Geesteren, Gelselaar en Lochuizen.
 

Bonehead

Well-known member
Dank u. Dank u wel. RTV Oost en Tubantia hielden er geen rekening mee. Maar hij smaakte er niet minder om: Overtuigend kampioen in de 4de klas en een belofte om hoge ogen te gooien in de 3de klas volgend jaar. Kusje.
 

De Groene Scout

Well-known member
De pers moet je tegenwoordig zelf uitnodigen, anders komen ze alleen bij de eigen voorkeursclubs.
Triest, maar waar.
Van harte met SVVN!!!
 

de waan

Well-known member
Gefeliciteerd! Als je het rijtje clubs in die afdeling ziet hoort SVVN daar ook absoluut niet thuis.
 

Bonehead

Well-known member
Bedankt. Wekenlang slapeloze nachten gehad en ondanks de schieuwveule drank gisteren ook krap aan zes uurtjes slaap. Wat een adrenaline. Nog steeds. Maar goed het verslag is klaar en nu kan ik mij door de ruim 800 foto's worstelen die ik gemaakt heb.

Gisteren gewoon met open aanhanger door het dorp gereden trouwens.

Iedereen vind dat we niet in de 4de Klasse thuishoren. Maar daar zaten we wel drie lange jaren lang. Door onze eigen schuld.
 

De Groene Scout

Well-known member
Het roemruchte Sportclub Enschede kan na 3 degradaties op rij weer omhoog kijken. Ze werden vandaag kampioen in de 4e klasse en ze zullen de opmars volgend seizoen met trainer Paul Krabbe aan het roer wel voortzetten.
 

de waan

Well-known member
Nog wel even een hoeraatje voor Stevo dat kampioen werd van de 2e klasse en daarmee weer terug is in de 1e klasse. Ik heb stiekem hoop dat daar de oude tijden daar nog weer eens gaan herleven. Dat waren altijd mooie clashes.
 
Bovenaan