Unregistere
Well-known member
Zondag op bezoek bij de club van trainer Ugur Yildirim. Zinaan.
Waar traint die tegenwoordig? En is de traptechniek van zijn spelers verbeterd sinds zijn aantreden?
TKA, oftewel Turkse Kracht Apeldoorn. Dat van die traptechniek ga ik zondag eens bekijken.Waar traint die tegenwoordig? En is de traptechniek van zijn spelers verbeterd sinds zijn aantreden?
TKA, oftewel Turkse Kracht Apeldoorn. Dat van die traptechniek ga ik zondag eens bekijken.
De 2-4 was een puntgaaf doelpunt direct uit een vrije trap. Jammer dat die er niet meer echt toe deed.
De grootste druktemaker van de Twentse amateurvelden Gerard Bos wordt komend seizoen trainer van KVV Losser.
Echt, ik heb de lobby niet gedaan. Tijdens een gesprekje met de TC van Losser is zijn naam wel gevallen, maar werd ook aangegeven dat hij niet hoog op het lijstje stond.
Dat hij het toch is geworden verbaasd mij dus nogal. Gok dat enkele droomkandidaten er toch niet zo veel zin in hadden.
Ik kan uit deze tekst niet wijs worden of je daar nu blij mee bent ?
De rookwolken zijn inmiddels opgetrokken. Rest niets anders dan de waarschuwende vinger op te steken naar de bengeltjes rekening houdend dat deze koe ook kalf is geweest en nauwelijks verhullend dat ik stiekem wel kan genieten van die zure kutgereformeerde smoeltjes. Dat dan weer wel.