de waan
Well-known member
Haha, beetje ondersteunen op trainingen is de uitleg. Verwacht echt wel dat hij zijn potjes gaat meepakken in de hoofdklasse.
Komt misschien nog wel een beetje publiek extra op af.
Eerste klasse dan toch.
Haha, beetje ondersteunen op trainingen is de uitleg. Verwacht echt wel dat hij zijn potjes gaat meepakken in de hoofdklasse.
Eerste klasse dan toch.
Michael Dikken lijkt volledig de weg kwijt en zijn trainersloopbaan stop te zetten. Hij gaat naar VV Haaksbergen.
Dan heb je echt werkelijk geen enkele ambitie meer als trainer en dat als ex-prof. Heel vreemd, of er is een nieuwe geldschieter gevonden?
Ik zag dat er twee spelers terugkomen bij HSC: Altay Sahbaz en Khorso Nabizada.
Ik dacht dat ik ze bij het lijstje voor het 2e zag staan.
Het was wat kort door de bocht inderdaad. Het prestatiegerichte amateurvoetbal heeft in Arnhem nooit veel voorgesteld. Is er voor Presikhaaf (nota bene een veel nikserige club dan de vier die jij noemt) ?berhaupt al eens een hoofdklasser geweest in Arnhem?
Het was wat kort door de bocht inderdaad. Het prestatiegerichte amateurvoetbal heeft in Arnhem nooit veel voorgesteld. Is er voor Presikhaaf (nota bene een veel nikserige club dan de vier die jij noemt) ?berhaupt al eens een hoofdklasser geweest in Arnhem?
VIJDO met trainer Charly Bosveld in de jaren 80 speelden wel hoog, en ESA heeft misschien ook wel eens in de Hoofdklasse gespeeld, dat zou ik moeten nakijken, maar verder stelt het prestatiegerichte voetbal niet veel voor in Arnhem.
Volgens mij niet. Dan moet er wel het nodige geld in worden in gestoken.
Zelf voetbal ik bij VDZ en daar betalen ook de spelers van het 1e elftal contributie en moeten ze hun bardiensten draaien. De meesten voetballen als lang bij de club en jongens die van buitenaf komen blijven vaak hangen omdat het een nette en super gezeligge voetbalclub is. gelukzoekers hoeven ze niet.
Ze spelen nu 3e klasse en soms 2e klasse. Veel hoger zal het ook niet worden omdat ze de echte goeien natuurlijk wel worden weggelokt voor de poen en ambities om zo hoog mogelijk te spelen.
Dat lijkt me ook een gezonde basis voor een club. Het is alleen best opmerkelijk dat er al decennialang amper een Arnhemse club is geweest, die wel die ambitie had. En dat terwijl Vitesse in de jaren '60 / '70 / '80 in de regel ook niet bijster veel voorstelde.
Overigens heeft Arnhemse Boys in ieder geval ook wel in de eerste klasse gespeeld.