Zit hier nog een verhaal achter?No way dat Harkema Opeinde samengaat met Harkemase Boys.
Helpman had een zege nodig om zeker van lijfsbehoud te zijn in 2L, maar even gaan kijken of dat lukte. Ja dus, 4-1 gewonnen bij Gvav Rapiditas. Amicitia won niet en staat gelijk met Annen, volgens mij gaan die nu een beslissingswedstrijd spelen om wie er nacompetitie moet spelen.
Maar, Andor, ook in de stad Groningen bespelen soms meerdere vrij kleine verenigingen met nauwelijks jeugd hetzelfde sportpark. Je kent zelf de voorbeelden wel. Je vraagt je soms af waarom die nog niet zijn gefuseerd.
En ook Be Quick en Helpman zijn elkaars buren mg:
Is er ook ergens een programma te vinden voor de nacompetitie in noord of moet je dat zelf uitpuzzelen?
Na een kwartier al beslist, de ene keeper heeft geen bal gehad, je bent weer mild met je 7 voor amusementswaarde.
Vorig seizoen zag ik beslissende nacompetitiewedstrijd van PKC '83 tegen Staphorst.
Ik herkende ze niet terug na hun eerdere wedstrijd in de nacompetitie die ze wonnen van Berkum.
Toen leek het ook al dat ze het opzettelijk lieten lopen.
Goeie zondag voor de stadsclubs uit Groningen, Velocitas wint thuis met 5-2 en Forward uit met 0-1. (En BQ1887 wat ook nog met 4-0 heeft gewonnen). Zou wel geinig zijn mochten Forward en Velocitas beide promoveren, dan hebben we volgend seizoen 7 Groninger stadsclubs in de zondag tweede klasse.
Wat voor slordige redacteur heeft dit nou weer geschreven?:jerry:OOG zei:Mocht VVG het halen volgt nog een tweeluik tegen de winnaar van DESZ – ON Roden.
Wat voor slordige redacteur heeft dit nou weer geschreven?:jerry:
Mocht VVG dinsdag winnen volgt er geen tweeluik tegen de winnaar van DESZ-ONR maar speelt VVG een halve competitie tegen de winnaar van DESZ-ONR en de winnaar van ONT-Workum.
Eerst thuis tegen DESZ of ONR daarna uit tegen Workum of ONT.