Dinsdag, Woensdag, elke dag...; Slechte TV avond

Status
Niet open voor verdere reacties.

Max

Administrator
Forumleiding
Hij kan wel zingen. Zo kan je iedereen overigens wel een Fabian look a like noemen. Alleen maar vanwege de broek?
 

De Wolf

Well-known member
Ik moet zeggen dat ik die jongen met de gitaar een van de beste tot nu toe vond. Die gaat de liveshows halen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Heb ik nauwelijks meegekregen. Onze premier was aan het woord op NPO 2, dus dan luister je als brave burger even.
 

De Wolf

Well-known member
Is er nog wat op tv vanavond? Ik heb geen zin om naar die twee geldsmijtende clubs te kijken.
 

Jozsef

New member
Puberruil 10 jaar later. De moeder van die Akwasi heeft haar zoon uitstekend opgevoed. Zeer toffe gast.
 

De Wolf

Well-known member
Mostaffa, die gast die te laat was en een nummer van the backstreetboys verkrachte had de heren van Idols voor de rechter gesleept omdat het imagoschade voor zijn zangcarri?re zou opleveren. Heb je net zo plaat voor je kop als PSV-fan Marcel B
 

Pieros

Active member
Mostaffa, die gast die te laat was en een nummer van the backstreetboys verkrachte had de heren van Idols voor de rechter gesleept omdat het imagoschade voor zijn zangcarri?re zou opleveren. Heb je net zo plaat voor je kop als PSV-fan Marcel B
Gelukkig ging de rechter er niet in mee. Was wel een geinige auditie om te zien. Eerst 6 uur te laat komen en dan zo zingen.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Mijn hemel zeg. Dat Matchwinner haha. Die kandidaat uit Brabant. Wel weer zo'n typische Brabander zoals ik ze voor ogen heb. Hahahha.
 

Miramar

Well-known member
Schakel je in zijn het twee kandidaten die door gaan. Ik wil valszingers hebben.

Net een lekkere dikkerd met blauw haar en Mickey Mouse oren op haar hoofd. Kon er geen kloten van maar volgens haar snapt de jury het niet. Hilarisch...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan