Als je dit oneerlijk vind, dan moet je eens naar de Italiaanse beker kijken. Daar is de top 8 direct geplaatst voor de 1/8e finales en spelen daarin ook nog allemaal thuis tegen lager geplaatste clubs. In eerdere rondes spelen ook altijd de clubs uit de hogere divisie thuis. Verrassingen zijn daar dus nagenoeg uitgesloten.Pfff. Hoe oneerlijk, dan liggen dus weinig grote clubs er uit in de 1e ronde...
Als je dit oneerlijk vind, dan moet je eens naar de Italiaanse beker kijken. Daar is de top 8 direct geplaatst voor de 1/8e finales en spelen daarin ook nog allemaal thuis tegen lager geplaatste clubs. In eerdere rondes spelen ook altijd de clubs uit de hogere divisie thuis. Verrassingen zijn daar dus nagenoeg uitgesloten.
Maandag Pauli-Gladbach. Ik ben uitgenodigd om te kijken bij een non-fox kijker dus ik neem aan dat ie erop komt.Zenden de Duitse zenders geen duels meer uit?
Morgen Wolfsburg en zondag Bayern op FOX.
Dortmund 2-0 gewonnen bij Chemitzer
Je doelt op Jena mag ik aannemen?Tsss.... HSV maakt diep in blessuretijd de gelijkmaker bij Carl Zeiss Jena. Houdt de mazzel van de blauwen dan nooit eens op?
Nee. Het was HSV die in de 94e minuut gelijkmaakte.Je doelt op Jena mag ik aannemen?
Nee. Het was HSV die in de 94e minuut gelijkmaakte.