DFB Pokal

Abubakari

Well-known member
Weet ie wel zeker dat ie eindelijk een prijs wint.

Mij maakt het niet zoveel uit, van mij mag ten Hag wel blijven, ik vind hem wel goed en ook wel grappig, hij is ook wat meer ontspannen geworden. Dus wat mij betreft blijft ie fijn bij Ajax. Zo niet heb ik niks tegen een terugkeer van Bosz, maar als het een andere kale trainer wordt is het ook best. Als ie maar kaal is, ik hecht erg aan traditie.
En ja, ook Jaap Stam is kaal, ook die wordt gewoon kampioen als ie ten Hag op moet volgen.
 

erka

Well-known member
Leverkusen heeft ook al 30 jaar geen prijs meer gepakt. 1x beker en Uefacup eind 80 begin 90 en dat was het wel. Wel vaak 2e.
 

JMD

Well-known member
Leverkusen heeft ook al 30 jaar geen prijs meer gepakt. 1x beker en Uefacup eind 80 begin 90 en dat was het wel. Wel vaak 2e.
1988... Tegen Español, dat je toen nog op zijn 'Spaans' schreef...

In 2002 stond Leverkusen in de CL-finale, gingen ze de laatste speelronde van de BL in als koploper (hoefden alleen te winnen van laagvlieger Unterhaching) en stonden in de bekerfinale. Geen van de prijzen wonnen ze... In ENgeland spraken ze daarna een tijd van 'Doing a Leverkusen', alles weggeven op het eind...
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Dat Stuttgart werd in blessuretijd nog even een penalty onthouden.

Bizar dat de VAR hier niet langer naar keek.

Kopbal op doel die door de tweede man (misschien lag de focus op de eerste?) met de hand werd beroerd.
 

Maasveld

Well-known member
Dat Stuttgart werd in blessuretijd nog even een penalty onthouden.

Bizar dat de VAR hier niet langer naar keek.

Kopbal op doel die door de tweede man (misschien lag de focus op de eerste?) met de hand werd beroerd.
Floranus had 'm gekregen.

Jahn wint van Köln!!!
 

Batigoal

Well-known member
1988... Tegen Español, dat je toen nog op zijn 'Spaans' schreef...

In 2002 stond Leverkusen in de CL-finale, gingen ze de laatste speelronde van de BL in als koploper (hoefden alleen te winnen van laagvlieger Unterhaching) en stonden in de bekerfinale. Geen van de prijzen wonnen ze... In ENgeland spraken ze daarna een tijd van 'Doing a Leverkusen', alles weggeven op het eind...

Vanwege dat Neverkusen heb ik een zwak voor de club gekregen. Ballack, Berbatov, Schneider, Placente, Zé Roberto, Butt, Lucio. Poeh, mooi team.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

ALenstra

Well-known member
Er is zojuist geloot voor de kwartfinale die op 2 en 3 maart gespeeld wordt.

Dinsdag 2 maart:
18.30 Jahn Regensburg-Werder Bremen
20.45 Borussia Mönchengladbach-Borussia Dortmund

Woensdag 3 maart:
18.30 Rot Weiss Essen-Holstein Kiel
20.45 RB Leipzig-VfL Wolfsburg
 
Laatst bewerkt:

ALenstra

Well-known member
Jahn Regensburg-Werder Bremen gaat mogelijk niet door vanwege meerdere corona-besmettingen bij de thuisclub.
 
Bovenaan