DFB Pokal

Forza AZ

Well-known member
Karlsruhe SC heeft zijn 2e team gestuurd voor de finale tegen CfR Pforzheim. Begrijpelijk, ze zijn al zeker van deelname aan de DFB Pokal en morgen wacht de belangrijke playoff return tegen Erzgebirge Aue.

Apart dat de DFB de wedstrijden dan 2 dagen op rij plant. Die play-off tegen Aue hadden ze toch ook a.s. donderdag kunnen laten spelen.
 

ALenstra

Well-known member
Drochtersen Asselt staat inmiddels voor tegen Jeddeloh II, 2-1 uit een strafschop. Tot nu toe de wedstrijd met de meeste doelpunten.
 

JMD

Well-known member
Inderdaad schakelprogramma. Gaat om 21 finales, op elk tijdstip 7 wedstrijden tegelijk.

Ik zit nu ook te kijken.

Heerlijk dit. Vakantiegevoel...
Oude staantribune achter de goal bij Worms (of althans: het stadion waar Worms speelt) en zelfs een ambulance in de hoek... :p
 

ALenstra

Well-known member
Worms speelt inderdaad in eigen stadion. Wel met een sponsornaam: EWR Arena. Maar ik zie in de uitzending wel meer stadionnetjes.
 

JMD

Well-known member
Worms speelt inderdaad in eigen stadion. Wel met een sponsornaam: EWR Arena. Maar ik zie in de uitzending wel meer stadionnetjes.

Spelen ze altijd bij 1 van de 2 clubs of is het op sommige plekken ook neutraal terrein?
 
Bovenaan