DFB Pokal

Satyr

Administrator
Forumleiding
' Fans van Borussia M?nchengladbach zijn woest. De geplande sfeeractie voor de halve bekerfinale tegen Eintracht Frankfurt is verpest door een externe schoonmaakdienst.

Drieduizend vierkante meter aan spandoeken werden maandag in de Nordkurve gelegd om dinsdagavond voor een prachtig schouwspel te zorgen.

De schoonmaakdienst zag de spandoeken echter aan voor afval en beschadigde het materiaal dusdanig dat het onbruikbaar is geworden.

De fans van Gladbach hebben ontzet gereageerd en gaan het schip in voor duizenden euro’s. '

Ik twijfel tussen 'Hahahahaha' en 'hehehehehe'.
 
G

Gast

Guest
Leuk wedstrijdje op de dinsdagavond, ik schakel nu in. Hup Eintracht Frankfurt!
 

Maasveld

Well-known member
' Fans van Borussia M?nchengladbach zijn woest. De geplande sfeeractie voor de halve bekerfinale tegen Eintracht Frankfurt is verpest door een externe schoonmaakdienst.

Drieduizend vierkante meter aan spandoeken werden maandag in de Nordkurve gelegd om dinsdagavond voor een prachtig schouwspel te zorgen.

De schoonmaakdienst zag de spandoeken echter aan voor afval en beschadigde het materiaal dusdanig dat het onbruikbaar is geworden.

De fans van Gladbach hebben ontzet gereageerd en gaan het schip in voor duizenden euro?s. '

Ik twijfel tussen 'Hahahahaha' en 'hehehehehe'.

Droplul.
 

Batigoal

Well-known member
Frankfurt voetbalt dit jaar sowieso wel leuk met hun tropische selectie. De bekerwinst zou de bekroning op een mooi seizoen zijn.
 
Bovenaan