DFB Pokal

gevegt

Well-known member
Luhukay was een prima trainer, maar Dardai is beter.
Toch kan hij het team de laatste tijd niet motiveren, zo lijkt het.
Deze wedstrijd kun je natuurlijk verliezen, maar het team oogt wel heel apathisch. Waar ze zo goed in waren ( druk zetten, veel loopvermogen en compact spelen ) is weinig meer van over.
Dat deed Jos toch beter.
 

JFK

Well-known member
Toch kan hij het team de laatste tijd niet motiveren, zo lijkt het.
Deze wedstrijd kun je natuurlijk verliezen, maar het team oogt wel heel apathisch. Waar ze zo goed in waren ( druk zetten, veel loopvermogen en compact spelen ) is weinig meer van over.
Dat deed Jos toch beter.
Ja weet ik niet of dat aan de motivatie ligt. Dortmund heeft ervaring om om te gaan met druk wat Hertha weer niet heeft.
Zo denk ik ook dat Leicester geen kampioen gaat worden van Engeland omdat zij ook gaan bezwijken onder die druk.

Neemt niet weg dat Dardai op staande voet ontslagen moet worden en dat Luhukay plaatsing voor CL moet gaan redden.
 

gevegt

Well-known member
Ja weet ik niet of dat aan de motivatie ligt. Dortmund heeft ervaring om om te gaan met druk wat Hertha weer niet heeft.
Zo denk ik ook dat Leicester geen kampioen gaat worden van Engeland omdat zij ook gaan bezwijken onder die druk.

Neemt niet weg dat Dardai op staande voet ontslagen moet worden en dat Luhukay plaatsing voor CL moet gaan redden.
Ik ben voor de Spurs, dus dat mag.
Tegen Dortmund kun je natuurlijk verliezen, maar ik doel meer op de laatste weken. Ze zijn geen schim meer van het team wat ze daarvoor waren.

Ik heb even gebeld, Jos is al onderweg naar het vliegveld.
 

JFK

Well-known member
Ik ben voor de Spurs, dus dat mag.
Tegen Dortmund kun je natuurlijk verliezen, maar ik doel meer op de laatste weken. Ze zijn geen schim meer van het team wat ze daarvoor waren.

Ik heb even gebeld, Jos is al onderweg naar het vliegveld.
Van mij mag Spurs het ook worden. Door Hoddle heb ik altijd een zwak voor die club gehad. Een maat van mij uit Londen is een Spurs-fan. Volgens seizoen gaan we ook een wedstrijdje pakken. (Zo, nu de Ronald-modus uit)

Hoe laat landt Jos op Tegel?
 

Ska P 187

Well-known member
Hup niet zo flauw, Kerstmis is nog een eind weg en om daar nu op te wachten. Voor ??n keer dan, want ik heb niets met die gele muur en dus voor gevegt.
Hup Dortmund! (Bij gebrek aan HSV uiteraard)
 
Bovenaan