Dan moet er een andere trainer komen.De druk die ze niet aan kunnen.
Dan moet er een andere trainer komen.
Ik opteer Jos!
Ga je schamen.Jos Brink is al een tijdje dood hoor.
Ga je schamen.
Luhukay!
Toch kan hij het team de laatste tijd niet motiveren, zo lijkt het.Luhukay was een prima trainer, maar Dardai is beter.
:duim:0-3
Weg met Dardai! Jos terug!
Ja weet ik niet of dat aan de motivatie ligt. Dortmund heeft ervaring om om te gaan met druk wat Hertha weer niet heeft.Toch kan hij het team de laatste tijd niet motiveren, zo lijkt het.
Deze wedstrijd kun je natuurlijk verliezen, maar het team oogt wel heel apathisch. Waar ze zo goed in waren ( druk zetten, veel loopvermogen en compact spelen ) is weinig meer van over.
Dat deed Jos toch beter.
Ik ben voor de Spurs, dus dat mag.Ja weet ik niet of dat aan de motivatie ligt. Dortmund heeft ervaring om om te gaan met druk wat Hertha weer niet heeft.
Zo denk ik ook dat Leicester geen kampioen gaat worden van Engeland omdat zij ook gaan bezwijken onder die druk.
Neemt niet weg dat Dardai op staande voet ontslagen moet worden en dat Luhukay plaatsing voor CL moet gaan redden.
Van mij mag Spurs het ook worden. Door Hoddle heb ik altijd een zwak voor die club gehad. Een maat van mij uit Londen is een Spurs-fan. Volgens seizoen gaan we ook een wedstrijdje pakken. (Zo, nu de Ronald-modus uit)Ik ben voor de Spurs, dus dat mag.
Tegen Dortmund kun je natuurlijk verliezen, maar ik doel meer op de laatste weken. Ze zijn geen schim meer van het team wat ze daarvoor waren.
Ik heb even gebeld, Jos is al onderweg naar het vliegveld.
Hij gaat via Zaveltem, dus niemand weet dat.
Geen idee, mijn record met een taxi is 900 euro toen ik met een paar vrienden op een vrijdag naar Hamburg ben gegaan.Dan moet ie maar een taxi nemen.
Hoeveel zou dat kosten? 2500,- euro?