Derde divisie zondag 2017/2018

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fregge

Well-known member
Ja prima seizoen! Mooi afscheid gehad van 2 spelers die na 10 jaar naar een andere club gaan. Op naar komend seizoen!
 

de waan

Well-known member
En Waan, HSC op zaterdag? Gezellig, ik ben voor!

Die kans is wel vrij klein, hoor. Alleen als Lisse en Scheveningen komend seizoen allebei 2e Divisie spelen ?n als de extra promotieplek van FC Twente naar een zondagclub gaat moeten er naast Achilles en De Dijk nog twee clubs naar de zaterdag.
 

Jacco

Well-known member
Dat was even balen gisterenmiddag.
Ik heb regelmatig de standen gevolgd. Het was spannend, op verschillende momenten was het verschil maar 1 doelpunt.
Een geweldige inhaalrace- slechts 7 punten in de winterstop- net niet helemaal perfect afgesloten.
Nu maar hopen op de nacompetitie. Zijn er forumdeelnemers bekend met de tegenstanders? Wie is de favoriet?
 

De Groene Scout

Well-known member
Zijn er forumdeelnemers bekend met de tegenstanders? Wie is de favoriet?

Persoonlijk geen enkele ploeg gezien, maar ik schat Achilles 1894 wel hoog.
1e horde voor Quick'20 is Hollandia, dat moet te doen zijn. Wel lastig dat dit midweeks is en je dus eerst 2,5 uur in de bus moet zitten voor een avondpotje voetbal. Schade daar beperkt houden of gelijk spelen en dan thuis afmaken.
 

De Groene Scout

Well-known member
Het speelschema:

Halve Finales
Dinsdag 29 mei
(A) Hollandia – Quick’20
(B) Silvolde – Goes
(C) Gemert – Be Quick 1887
(D) Halsteren – Achilles 1894

Zaterdag 2 juni
Be Quick 1887 – Gemert
Quick ’20 – Hollandia
Goes – Silvolde
Achilles 1894 – Halsteren

Finales
Dinsdag 5 juni
Winnaar B – winnaar A
Winnaar D – winnaar C

Zaterdag 9 juni
Winnaar A – Winnaar B
Winnaar C – Winnaar D
 

Forza AZ

Well-known member
Het speelschema:

Halve Finales
Dinsdag 29 mei
(A) Hollandia – Quick’20
(B) Silvolde – Goes
(C) Gemert – Be Quick 1887
(D) Halsteren – Achilles 1894

Zaterdag 2 juni
Be Quick 1887 – Gemert
Quick ’20 – Hollandia
Goes – Silvolde
Achilles 1894 – Halsteren

Finales
Dinsdag 5 juni
Winnaar B – winnaar A
Winnaar D – winnaar C

Zaterdag 9 juni
Winnaar A – Winnaar B
Winnaar C – Winnaar D

Datums zijn 31 mei, 3, 7 en 10 juni.
 

Unregistere

Well-known member
Die kans is wel vrij klein, hoor. Alleen als Lisse en Scheveningen komend seizoen allebei 2e Divisie spelen ?n als de extra promotieplek van FC Twente naar een zondagclub gaat moeten er naast Achilles en De Dijk nog twee clubs naar de zaterdag.

Ja of jullie moeten je vrijwillig aanmelden, maar dat zal wel niet. We wachten het af, het zou leuk zijn!

Zijn er forumdeelnemers bekend met de tegenstanders? Wie is de favoriet?

Zelf GOES en Gemert dit seizoen in actie gezien tegen IFC in de hoofdklasse B. Daarbij maakte GOES een positievere indruk op mij. Ze hebben een paar goede spelers, maar het is gemiddeld genomen wat jong. Dat kan misschien een nadeel zijn tegen slimme, ervaren teams. Gemert vond ik destijds niet zo heel sterk, als ik het me goed herinner. Ze hebben wel een erg goede spits / nummer 10, die volgend seizoen voor FC Den Bosch speelt. Heeft er al dik 25 gemaakt en dan hebben ze nog een aanvaller met rond de 20 treffers, dus scorend vermogen genoeg.

Halsteren heb ik ook gezien, in een oefenduel tegen ASWH. Toen speelden ze heel defensief, speculerend op de omschakeling, maar ik denk dat ze in competitieverband wel meer van eigen kracht uitgaan. Daar loopt wel de nodige ervaring rond en ook diverse jongere talenten, waaronder een aanvaller die komend seizoen bij ons speelt. Kan voor Halsteren een nadeel zijn dat diverse spelers stoppen of vertrekken.
 
Laatst bewerkt:

De Groene Scout

Well-known member
Vanavond zijn 8 ploegen gestart voor 2 plekken in de derde divisie zondag:

Silvolde - Goes (0-1 inmiddels)
Hollandia - Quick'20
Halsteren - Achilles 1894
Gemert - Be Quick 1887
 

Jacco

Well-known member
Ik heb Hollandia-Quick20 gezien. Geen hoogstaande wedstrijd, uitslag wel terecht, had ook 1-2 of 2-1 kunnen worden. hollandia nog het meeste recht op meer.

Quick snel op voorsprong, makkelijke goal, ongedekt voor de keeper. Daarna zette
quick heel weinig druk. Hollandia lange tijd onmachtig. Quick viel me tegen.

En waar je het dan niet van het voetbal moet hebben dan is het wel van de ergenis. Die Nr 9 van hollandia is echt een nare speler. Zelf een overtredibg maken, de tegenstander geel aansmeren en als dat lukt nog een ander provoceren. En bij ieder contact kermend naar de grond. Snelders werd uit voorzorg gewisseld. Uitgerekend die 9 moest ook scoren. Wel mooi was die ene keer dat hij een penalty verdiende, hem niet kreeg.

Zoals het nu ging schat ik de kansen gelijk., maar ik hoop dat Quick beter kan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan