Derde divisie zondag 2017/2018

Status
Niet open voor verdere reacties.

De Groene Scout

Well-known member
Inderdaad buitenspel, maar dat doelpunt in de extra tijd doet er natuurlijk niet meer toe.
Wel gezellig druk (2000??) en mijn inschatting is dat er meer supporters van Quick waren dan van HBS.
 

Unregistere

Well-known member
Maak er wat moois van met de vlag vandaag SC Heerenveen! En succes gewenst aan bqandy, Waan en Groene. Dat de beste moge winnen.
 

De Groene Scout

Well-known member
Ruststand is 1-2.
Na 11 minuten kwam Be Quick op een 1-0 voorsprong via Careman, maar via Postma en Tm ter Hogt werd de achterstand omgebogen in een 1-2 voorsprong.
 

Unnekuukse

Active member
Aantrekkelijke wedstrijd tussen JVC Cuijk en Blauw Geel, met veel kansen aan beide zijden. JVC Cuijk was iets beter, maar met 1-1 kon de neutrale toeschouwer wel leven. Doelpunten van Mols voor Blauw Geel en Van der Laan voor JVC Cuijk. Uitblinker was doelman Zaari van Blauw Geel.
 

De Groene Scout

Well-known member
En klaar 2-4 winst, we gan Dongen en Blauw Geel voorbij; linkerrijtje.
Onderin opnieuw een kansloze nederlaag voor Quick'20. 5-1 tegen UNA.
Westlandia won wel weer een keer en kruipt langzaam omhoog.
 

De Groene Scout

Well-known member
Ook nog even naar boven kijken.
UNA wint wel en Jong Vitesse blijft steken op 2-2 bij OFC.
UNA nu bovenaan met 11-28
Jong Vitesse volgt met 11-26
Daarachter begint de lange middenmoot.
 

Abubakari

Well-known member
Hoe doet onze vlaggert het?

Foutloos, prima wedstrijd voor SC Heerenveen! We (bqandy en ik dus) hebben hem voor de wedstrijd nog even de hand geschud en een kort praatje gemaakt, leuk om de Sat?coach van Heerenveen eens in het echt te zien.

Verder was het ook een erg leuke wedstrijd. Veel kansen, voor rust over en weer en na rust vooral voor BQ1887, maar HSC'21 was na rust zeer effici?nt en BQ1887 niet. Voeg daar nog wat geschutter achterin aan toe en de nederlaag voor BQ1887 is verklaard.
De felicitaties aan Waan & Scout.
 

Unregistere

Well-known member
De felicitaties gaan dus naar Waan en Groene! En mooi dat SC Heerenveen zo goed vlagde. :duim:

OJC - EVV eindigde in 3-1, knap van OJC om er drie te maken tegen de Limburgers. Opvallend ook die dikke nederlaag voor Dongen. En de Utrechtse derby kende geen winnaar: Hercules - De Meern 1-1.
 

SC Heerenveen

Well-known member
Heel erg leuk bqandy en Abubakari om jullie gezien en gesproken te hebben. Leuk om mister sat?kroket (waarin onze verhoudingen ook wel wat dieptepunten heeft gekend, haha) in levende lijve te zien.
Bedankt voor jullie positieve beoordelingen, hopelijk is mijn rapporteur ook tevreden. Persoonlijk was ik dat niet helemaal. Doordat ik een aantal keren teveel het spel op de andere helft volgde, liep ik een aantal meters voor/achter de voorlaatste verdediger. Qua samenwerking met scheidsrechter en buitenspel (weinig moeilijke situaties) ging het prima.
Voor de neutrale toeschouwer leuke wedstrijd, voor de geel rode aanhangers teleurstellend door het enerzijds makkelijk weggeven van doelpunten en anderzijds de kansen zelf niet af kunnen maken.
Publieke belangstelling viel zwaar tegen, dus hoe je bij 200 man komt bqandy begrijp ik niet helemaal haha
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan