Derde divisie zondag 2017/2018

Status
Niet open voor verdere reacties.

Unregistere

Well-known member
Er zal sowieso geschoven moeten worden, zelfs als de KNVB besluit om de beloften niet gelijkmatig te verdelen en ze allebei op zaterdag te houden. Er zijn te veel zondagclubs in de derde divisie. Zou hem als ik jou was dus nog maar even open laten staan tot de definitieve indeling bekend is. :duim:
 

Unregistere

Well-known member
Valt denk ik wel mee. Er is sowieso al ??n vrijwilliger (SJC), Achilles '29 is in principe al een zaterdagclub, dus dan gaat het nog om ??n plekje.
 

Unnekuukse

Active member
Dan moeten ze hun ZO1 weer uit de competitie halen, want met twee standaardteams uitkomen in de zondagcompetitie lijkt me zelfs voor Achilles geen optie...
 

Unregistere

Well-known member
Volgens mij was dat inderdaad het verhaal. Na hun degradatie uit de JL moesten ze het team inschrijven en dat is een zaterdagteam geworden. Een slimmigheidje om lekker veel elftallen te kunnen hebben.
 

Forza AZ

Well-known member
Volgens mij was dat inderdaad het verhaal. Na hun degradatie uit de JL moesten ze het team inschrijven en dat is een zaterdagteam geworden. Een slimmigheidje om lekker veel elftallen te kunnen hebben.

Met Achilles'29 als zaterdagclub hebben we dus:
-19 zondag clubs
-15 zaterdag clubs
-2 belofte teams

En moet er dus 1 zondagclub naar de zaterdag Derde Divisie, en eventueel nog een 2e als ze de belofte teams willen verdelen. SJC wil wel naar zaterdag, dus als er verder geen vrijwilligers zijn dal De Dijk ook naar zaterdag gaan als slechtste degradant.
 

Fregge

Well-known member
Verrassend! EVV moet op zoek naar een nieuwe trainer. Kevin van Dessel gaat werken bij Racing Genk.
 

Unregistere

Well-known member
Leuk! Oud-Cuijkenaar en -JVC’er. Heeft toch een wat positievere spelopvatting dan EVV de laatste jaren heeft laten zien.

Hmm, dat is tototechnisch gezien niet gunstig. De afgelopen jaren kwam je met 0-1, 1-0 of 0-0 altijd wel goed weg bij EVV. Maar als ze nu ineens gaan aanvallen...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan