Derde divisie zondag 2016/2017

Status
Niet open voor verdere reacties.

Unregistere

Well-known member
Rinus Isra?l-effect. OFC is niet te stoppen sinds zijn aantreden!

Magreb '90 heeft het niet meer, verloren bij Quick '20. Nog wel een marge van zes punten richting de nummer vijftien.

Behalve Waan en Groene mogen we ook bqandy feliciteren. Be Quick 1887 sloeg een aanval van EVV op de zesde plek af en won in Echt.

De strijd om plek drie is nog behoorlijk open. Quick '20 nadert Dongen, maar ook Hercules en Be Quick 1887 hebben best nog wel kans.
 

Jacco

Well-known member
En het was toch zo dat Magreb alles inzet op de derde periode. Ik neem aan dat de wedstrijd van vandaag inhaal was en niet bij de derde periode hoort.
In ieder geval een goede overwinning van Quick'20 dat zo nog kans maakt op nacompetitie.
 

bqandy

Well-known member
En het was toch zo dat Magreb alles inzet op de derde periode. Ik neem aan dat de wedstrijd van vandaag inhaal was en niet bij de derde periode hoort.
In ieder geval een goede overwinning van Quick'20 dat zo nog kans maakt op nacompetitie.

Klopt het was de tweede periode. Ga je nog wel eens naar Quick'20 Jacco?
 

Jacco

Well-known member
Nee, bijna niet, andere prioriteiten, maar ik volg wel de uitslagen en de youtube samenvattingen en het blijft natuurlijk wel mijn favoriete club.
 

Unregistere

Well-known member
En het was toch zo dat Magreb alles inzet op de derde periode. Ik neem aan dat de wedstrijd van vandaag inhaal was en niet bij de derde periode hoort.
In ieder geval een goede overwinning van Quick'20 dat zo nog kans maakt op nacompetitie.

Dat verhaal begon ineens te leven tijdens de goede serie inderdaad. Maar volgens mij mikt Magreb uiteindelijk nog altijd vooral op handhaving.
 

Unregistere

Well-known member
Inhaalronden

De Dijk - HBS 2-0 (0-0)
1-0 Achmed Ahahaoui 2-0 Chakib Tayeb

JVC Cuijk - HSC '21 2-2 (1-1)
0-1 Cenk Uguz 1-1 Charles Kazlauskas 2-1 Jordie van der Laan 2-2 Joost Exterkate

EVV - Juliana '31 4-1 (1-0)
1-0 Joep Op den Kamp 2-0 Shaquille Simmons 3-0 Rick Polman 3-1 Mattheys Kuypers 4-1 Paul Schr?ders

Magreb '90 - UDI '19 / Beter Bed 2-2 (1-1)
1-0 Souffian Reclaoui 1-1 Lars van Geelkerken 1-2 Marc Koot (strafschop) 2-2 Souffian Reclaoui

OJC Rosmalen - OFC 2-4 (1-1)
1-0 Diego Meerveld (strafschop) 1-1 Mohammed Cherif 2-1 Diego Meerveld 2-2 Marijn Sterk 2-3 Rachid El Yaghmouri 2-4 Rachid El Yaghmouri

Quick '20 - Dongen 3-2 (2-1)
1-0 Alessio Pinna 1-1 Tom Kolkert 2-1 Alessio Pinna 2-2 R?mon Koenen 3-2 Alessio Pinna

Westlandia - Be Quick 1887 3-1 (1-1)
0-1 Romano Djababoe 1-1 Adnan Bajic 2-1 Jeroen Spruijt 3-1 Jeroen Spruijt

EVV - Be Quick 1887 1-3 (0-1)
0-1 Thomas Careman 0-2 Twan Nieboer 0-3 Daan Driever 1-3 Bart Woering (eigen doelpunt)

Hercules - Jong FC Den Bosch 1-1 (0-0)
0-1 Don Bolsius 1-1 Jeffrey Vlug

HSC '21 - Juliana '31 3-0 (2-0)
1-0 Bas ter Hogt 2-0 Cenk Uguz 3-0 Bas ter Hogt

JVC Cuijk - OFC 0-4 (0-2)
0-1 Carlos Groen 0-2 Rachid El Yaghmouri 0-3 Carlos Groen 0-4 Derrin Wijdenbosch

Quick '20 - Magreb '90 4-2 (2-1)
0-1 Jawad Bellahsan (strafschop) 1-1 Rens van Benthem 2-1 Alessio Pinna 3-1 Jasper-Ewout van Breemen-Schneider 3-2 Jawad Bellahsan 4-2 Saliba Somi
Rood: Alessio Pinna (Quick '20), Omar El Ghazouani (Magreb '90, 2 x geel)

UDI '19 / Beter Bed - HBS 2-0 (0-0)
1-0 Rinke Pennings (strafschop) 2-0 Raoul Oomen

STAND

1. De Dijk 30-74
2. Westlandia 30-67
3. Dongen 30-53
4. Quick '20 30-52
5. Hercules 30-50
6. Be Quick 1887 30-47
7. EVV 30-43 (+9)
8. HSC '21 30-43 (+3)
9. OFC 30-42
10. JVC Cuijk 30-41
11. OJC Rosmalen 30-39
12. HBS 30-37
13. Magreb '90 30-34
14. Jong Achilles '29 30-28 (-17)
15. UDI '19 / Beter Bed 30-28 (-26)
16. Jong De Graafschap 30-27
17. Jong FC Den Bosch 30-24 (-19)
18. Juliana '31 30-24 (-20)

Be Quick 1887, Dongen, EVV, HBS, Hercules, Juliana '31, Magreb '90, OJC Rosmalen, Quick '20, UDI '19 en Westlandia 1 punt in mindering

Topscorers:

1. Dennis Kaars (De Dijk) 37
2. Rens van Benthem (Quick '20) 24
=. Daan Driever (Be Quick 1887) 24
4. Remon van Bochoven (Westlandia) 23
5. Cenk Uguz (HSC '21) 16
6. Nabil El Gourari (De Dijk) 15
=. R?mon Koenen (Dongen) 15
8. Bas ter Hogt (HSC '21) 14
=. Jeroen Spruijt (Westlandia) 14
10. Santy Hulst (HBS) 13
=. Marlon Versteeg (Jong De Graafschap) 13
12. Jawad Bellahsan (Magreb '90) 12
=. Omid Popalzay (Jong Achilles '29) 12
=. Thomas Reynaers (Hercules) 12
15. Adnan Bajic (Westlandia) 11
=. Rachid El Yaghmouri (OFC) 11
=. Tom Kolkert (Dongen) 11
=. Rick Polman (EVV) 11
=. Niek Versteegen (Jong Achilles '29) 11
=. Sam Wassenberg (UDI '19 / Beter Bed) 11
21. Jaouad Chraou (OJC Rosmalen) 10
=. Stefan de Jong (Juliana '31) 10
=. Marc Koot (UDI '19 / Beter Bed) 10
 

noordooster

Well-known member
Trainer Brehler gaat met onmiddellijke ingang weg bij Juliana '31 .
Club en trainer hebben afscheid van elkaar genomen nadat de spelersgroep het vertrouwen in de trainer had opgezegd.
 

bqandy

Well-known member
Trainer Brehler gaat met onmiddellijke ingang weg bij Juliana '31 .
Club en trainer hebben afscheid van elkaar genomen nadat de spelersgroep het vertrouwen in de trainer had opgezegd.

Nou succes Juliana met het handhaven. Het bestuur wilde wel door, maar de spelersgroep niet. Schokeffect vier wedtrijden voor het einde? Ik heb hier moeite mee. Juliana had vorig seizoen de mazzel om met een kleine selectie blessurevrij kampioen te worden in C. Dit jaar zijn er wel de nodige blessuregevallen. Vd Laan weg als belangrijkste speler. Dan kun je dit wel in calculeren. Brehler verwachtte al een zwaar seizoen toen ik na de eerste wedstrijd met hem sprak. Jammer dat het ook zo gegaan is. Ik vind het een leuke club met een stel mooie aanhangers en een sympatieke trainer.
 

de waan

Well-known member
Nou, dan is het woord dus aan de spelers. Als die zo dapper zijn om het vertrouwen op te zeggen, moeten ze het ook maar laten zien.
 

Unregistere

Well-known member
Verbaast me niet direct dat zij onderin bungelen. Kende de club niet zo, maar ik zag een selectie van een mannetje of zeventien. Leek me toen al veel te weinig. Dus dat komt wel overeen met wat bqandy zegt. Ben benieuwd of de spelers het kunnen ombuigen, ze moeten nu eigenlijk wel...
 

Ceephax

New member
Jong Achilles puntje minder omdat er een ongerechtigde speler is opgesteld in het uitduel met Quick’20


Dat verhaal begon ineens te leven tijdens de goede serie inderdaad. Maar volgens mij mikt Magreb uiteindelijk nog altijd vooral op handhaving.

Que resultaten wel maar het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat Magreb volgend seizoen kan voldoen aan de licentie-eisen. Volgens mij hebben ze nog geen deal met de belastingdienst in ieder geval.
 

Unregistere

Well-known member
Que resultaten wel maar het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat Magreb volgend seizoen kan voldoen aan de licentie-eisen. Volgens mij hebben ze nog geen deal met de belastingdienst in ieder geval.

Dat hoeft niet direct een belemmering te vormen. Ik denk wel dat ze gewoon starten in de derde divisie volgend seizoen. Als ze zich handhaven uiteraard, maar dat lijkt wel te lukken. Zeker als Jong Achilles ook al de fout maakt die Almere City en Vitesse eerder maakten.

Blijft toch opvallend dat die BVO's niemand in dienst hebben die dat een beetje fatsoenlijk kan administreren. De minpunten zouden voor alle drie immers best duur kunnen worden als het gaat om wel of niet degraderen. Of het geeft aan dat de regels te lastig zijn.
 

bqandy

Well-known member
Zaterdag 22 april:
Jong FC Den Bosch - De Dijk
JVC Cuijk - UDI'19

Zondag 23 april:
OJC Rosmalen - HBS
Quick'20 - Hercules
Magreb '90 - Juliana'31
OFC - Dongen
EVV - Westlandia
Jong Achilles'29 - HSC'21
Be Quick 1887 - Jong De Graafschap

Belangrijk duel met het oog op een vervangende periode: Quick'20 - Hercules. Hercules heeft nog een tweede ijzer in het vuur als koploper van de derde periode. En Be Quick en HSC kunnen Juliana misschien wel een handje helpen zondag.
 

de waan

Well-known member
Moraal is helemaal weg in Groesbeek nu, dus dat wordt een makkie.

Alleen zal dat Juliana niet al te veel helpen waarschijnlijk, want die zullen dan toch zelf ook eens moeten winnen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan