Derde divisie B seizoen 2020/21

SC Heerenveen

Well-known member
De één lacht (De Groene Scout) en de ander huilt (Blauw Geel '38). Huidige competities dus stopgezet en verdeeld in 2 competities, met daarin een thuis- en uitwedstrijd. HSC '21 overigens naar competitie "Zuid".
 

Fregge

Well-known member
Nou ja, huilen. Ik was zelfs ook verbaasd dat we nog steeds zo hoog stonden. Zo eerlijk ben ik ook wel weer. Resultaten vervallen is jammer ja, maar logisch wel. Betekent dit wel dat de kans groter is dat ik geen kaas hoef te kopen dit seizoen?
 

Unregistere

Well-known member
Opvallende nieuwe trainer bij Unitas. De 'roodbroeken' hebben ex-prof Michel van Oostrum aangesteld als opvolger van Jeroen van Bezouwen.

Van Oostrum tekent voor twee jaar in Gorinchem. In het contract is een optie voor een derde jaar opgenomen.

IMG_0073.JPG
 

Fregge

Well-known member
Geen verlengingen nog bij ons, op de trainer na. Ik verwacht binnenkort wel nieuws daarover. Wel vertrekkers: Jordy Zielschot gaat naar Achilles Veen en Tim Rerimassi naar de amateurs van FC Eindhoven.
 

SC Heerenveen

Well-known member
Geen verlengingen nog bij ons, op de trainer na. Ik verwacht binnenkort wel nieuws daarover. Wel vertrekkers: Jordy Zielschot gaat naar Achilles Veen en Tim Rerimassi naar de amateurs van FC Eindhoven.
Prima dat de trainer verlengd heeft. Heb nog geen last van hem gehad tot nu toe. ;-)
 

Abubakari

Well-known member
En definitief; we zijn veilig!!! :)
Of
Weer een jaar degradatievoetbal in plaats van leuk bovenin meedoen?

Of heeft HSC’21 zich versterkt?
VVG stond vorig jaar in 1E strak laatste maar in het nieuwe seizoen stonden ze met 12 uit 4 bovenaan, inmiddels is de ambitie doorstoten naar de hoofdklasse, dus er kan veel veranderen in een jaar.
 

Fregge

Well-known member
HSC moet gewoon Derde Divisie blijven voetballen. Én we winnen er altijd, én ze hebben een snackbar in de kantine
 

Abubakari

Well-known member
Zal de kaassouflé eens proberen volgend seizoen
Als ik jouw positie in de Satékroketten Lekker & Gezond Competitie zie is deze campagne wel aan jou besteed. Geen K-souffle, maar Saté Kroketten, anders kom je nooit in de eredivisie terecht.
emsgl.png
 

Fregge

Well-known member
Als ik jouw positie in de Satékroketten Lekker & Gezond Competitie zie is deze campagne wel aan jou besteed. Geen K-souffle, maar Saté Kroketten, anders kom je nooit in de eredivisie terecht.
Is ook een optie. Weet niet of die er bij HSC zijn
 
Bovenaan