de waan
Well-known member
Maar wij hadden zaterdag Nicolet, da's toch andere koek!
Zeker niet over datum!
(Zo, voorzetje vakkundig ingekopt.)
Maar wij hadden zaterdag Nicolet, da's toch andere koek!
Ik bedoelde niet de mensen achter het hek maar de man die in de eerste helft bij het linkerdoel staat.
Zeker niet over datum!
(Zo, voorzetje vakkundig ingekopt.)
ASWH WE KOMUH!We blijven bezig. Onderste 3 degraderen, bovenste 3 promoveren, klaar.
Abu wil gewoon dat jullie degraderen.Oh, bij HSC'21 wordt momenteel handhaving al gevierd.
ASWH WE KOMUH!
Nee hoor, ik gun de waan en Scout wel weer eens een overwinning.Abu wil gewoon dat jullie degraderen.
Goede quiz; 7 wist ik er. 3 gegokt, waarvan er dus 1 fout.
Tevreden; staat HSC'21 toch nog ergens een beetje mee bovenaan.
Nee, daar zijn wij niet voor. Hiervoor worden apart mensen langs de clubs gestuurd.Ik neem aan dat er gerapporteerd is naar de bond dat er hier dus wel toeschouwers aanwezig waren. Dat vind ik het meest opmerkelijke van je verhaal.
Hele nare grap inderdaad!Je doet dit expres he? Omdat @SC Heerenveen geen koek kreeg die nog goed was he.
Ik had ook nog wel vrij aardig gescoord, te meer omdat ik enkel de derde divisie zondag volg. Moest wel vreselijk lachen om de 'koekvraag'. Waren er nog prutsers die deze vraag fout hadden?Om de voetballoze tijd te doden dan maar een quizje over het seizoen in de tweede divisie, derde divisie A en derde divisie B tot nu toe:
www.quizyourfriends.com/take-quiz.php?id=2010130922298568&lnk&