Derde divisie B seizoen 2020/21

Unregistere

Well-known member
Ik bedoelde niet de mensen achter het hek maar de man die in de eerste helft bij het linkerdoel staat.

Ja, heb hem net gezien. Komt mij niet bekend voor. Dus vermoedelijk iemand uit de Katwijkse entourage of een rapporteur, al staat die dan wel op een vreemde plaats. Of een illegale insluiper.

Zeker niet over datum!

(Zo, voorzetje vakkundig ingekopt.)

Prima kopbal hoor!

Al vind ik wel dat ze beter naar de bal moet kijken.
 

Unregistere

Well-known member
ASWH WE KOMUH!

Helaas, toch niet. Alleen de nummers één van de derde divisie A en derde divisie B zullen promoveren. De twee laagst geklasseerde amateurclubs in de tweede divisie degraderen. ;)

Maar ben wel benieuwd hoe het verder zal gaan. Las al ergens dat het idee was geopperd om er dan maar een halve competitie van te maken, zodra er weer verder gespeeld kan worden. Of doorgaan tot in juni.
 

SC Heerenveen

Well-known member
Ik neem aan dat er gerapporteerd is naar de bond dat er hier dus wel toeschouwers aanwezig waren. Dat vind ik het meest opmerkelijke van je verhaal.
Nee, daar zijn wij niet voor. Hiervoor worden apart mensen langs de clubs gestuurd.

En zoals Abubakari al aangeeft, we zijn geen NSB'ers. Al gaat die vergelijking ook wel een beetje ver natuurlijk.
 

Unregistere

Well-known member
Sowieso Terbijhe. Maar er waren er waarschijnlijk nog wel meer uit de achterhoede, als ik het scorebord zo zie.

django.png
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan