Derde Divisie B 2024/2025

de waan

Well-known member
Dat nou uitgerekend het tegenvallende maar o zo ambitieuze Stedoco een eind aan de titelaspiraties van Blauw Geel maakt. Jammer.

JMD

Well-known member
Smitshoek is gedegradeerd, dat deed het door met 2-9 te verliezen van VVSB...

Ik heb het op moeten zoeken hoor. Knettergek die scheidsrechters.
Die afkorting is wel bekend hoor, staat in uitlegfilmpjes van VAR ook. Ik kende de uitdrukking tenminste. :)

We kunnen het ook een Readtje noemen sinds vandaag ;)

Fregge

Well-known member
Maar BG speelde met 10 man dus?
Yup. En ik denk zelfs dat als we de eerste hadden gescoord dat we nog gewonnen hadden ook. Maar dat zijn de wat-als scenario's. Denk dat we ons het beste kunnen richten op nacompetitie want ik zie niet zo gauw Hoek punten verspelen van Meerssen. Als zijn we daar natuurlijk wel proberen invloed op uit te oefenen

Joost

Well-known member
Yup. En ik denk zelfs dat als we de eerste hadden gescoord dat we nog gewonnen hadden ook. Maar dat zijn de wat-als scenario's. Denk dat we ons het beste kunnen richten op nacompetitie want ik zie niet zo gauw Hoek punten verspelen van Meerssen. Als zijn we daar natuurlijk wel proberen invloed op uit te oefenen
Van der Luer gaf in de krant zelfs aan dat hij de laatste weken wat spelers liet beginnen die nog minder minuten hadden gemaakt.

SC Heerenveen

Well-known member
Smitshoek is gedegradeerd, dat deed het door met 2-9 te verliezen van VVSB...

Die afkorting is wel bekend hoor, staat in uitlegfilmpjes van VAR ook. Ik kende de uitdrukking tenminste. :)

We kunnen het ook een Readtje noemen sinds vandaag ;)
Gelukkig nog iemand met verstand van zaken. 😜 De DOGSO (ontnemen scoringskans) is een hele bekende voetbalterm. Zeker onder scheidsrechters.

• Leuk
Waarderingen: JMD
Bovenaan