Fregge
Well-known member
Heey heey heeyZeker caps lock aan laten bij hun inschrijving. Het blijven Brabanders, vaak niet de slimsten.
Heey heey heeyZeker caps lock aan laten bij hun inschrijving. Het blijven Brabanders, vaak niet de slimsten.
Brabo’s die voor Ajax zijn uitgezonderd, maar da’s logisch.Heey heey heey
Aan die flauwekul gaan we natuurlijk niet meedoen.Dat is wel de correcte schrijfwijze. OJC heeft zichzelf bij de KNVB op deze manier geregistreerd.
Sterk Door Combinatie kan ik dan nog wel enigszins snappen. Al houden ze het in Mierlo op Mifano in plaats van MiFaNo (Mierlo Faal Nooit)Aan die flauwekul gaan we natuurlijk niet meedoen.
Net als SteDoCo en asv Dronten.
Dan ben ik beter op de hoogte dan jij blijkbaar. 😁Alleen als je ze telkens met hoofdletters typt.
Ja, dat mag! Gebeurt weinig. Maar op mijn verzoek ben ik dat weekend actief in Zeeland.Mag dat? 2 wedstrijden achter elkaar dezelfde ploeg?
Als je Hoek maar naar een gelijkspel vlagtJa, dat mag! Gebeurt weinig. Maar op mijn verzoek ben ik dat weekend actief in Zeeland.
Hahaha, eerst nog Cambuur O19 - Helmond Sport O19 en OJC ROSMALEN (speciaal voor Abubakari 😜) - Gemert komend weekend, met morgen ook een beoordeling.Als je Hoek maar naar een gelijkspel vlagt
SC Cambuur Leeuwarden O19 om precies te zijn.SC CAMBUUR bedoel je?
Het is officieel ook sc Heerenveen ipv SC Heerenveen he?SC Cambuur Leeuwarden O19 om precies te zijn.
Zou best kunnen, gaat erom wat het was toen ik hier lid geworden ben.Het is officieel ook sc Heerenveen ipv SC Heerenveen he?
Toen was het ook al sc Heerenveen. Is het volgens mij altijd geweest.Zou best kunnen, gaat erom wat het was toen ik hier lid geworden ben.
Zal ik zondag kijken op Zeeland sportZaterdag ASR1 bij Hoek - OKC ROSMALEN.