Derde Divisie B 2024/2025

SC Heerenveen

Well-known member
Je kon ons wel slecht vinden, maar heb je het niveau van jullie en Goes gezien? Ik heb dit seizoen niet eerder zulk slecht niveau gezien. Er zat geen enkel idee achter, bal werd geen moment in de ploeg gehouden. Echt, een derde klasser zou er nog van winnen. Tweede helft waren er 2 spaarzame uitzonderingen, het schot bij de 2-0 en de aanvalsopbouw van de 3-0. Maar begin alsjeblieft niet over de scheidsrechters, wanneer je zelf zo dramatisch staat te voetballen.

Slechts de ene strafschop situatie met hands van de verdediger kan je zeggen dat het een strafschop was. De andere 2 zeker niet. Goed (dringend) advies gaf ik daar ook overigens. 😁

Joost

Well-known member
Omdat mijn geplande wedstrijd in België niet doorging zag ik zaterdagmiddag Kloetinge v Meerssen geweest. Waar thuis nog 20cm sneeuw lag was het in Zeeland schitterend zonnig winterweer. Het publiek kon dat ook waarderen en was met velen op komen dagen, ik schat wel 750-800 toeschouwers.

Nadat Meerssen de eerste kans miste werd Kloetinge sterker maar scoorde niet. Na de rust ging het 25 minuten lang gelijko. Nino Everearts werd het goudhaantje voor Meerssen en schoot halverwege de 0-1 op het bord. In het laatste deel drukt Kloetinge logischerwijs meer maar in de omschakeling waren de kansen voor Meerssen ook talrijk. De laatste mogelijkheid, diep in de extra tijd, was voor Kloetinge maar die kopbal ging voorlangs.

Meerssen won en droeg de zege op aan Tini Ruys zag ik later op Instagram. Ondanks de ene goal was het een heel vermakelijke wedstrijd, het viel me wel op hoe Omroep Zeeland later alle mogelijkheden van Meerssen uit de samenvatting had geknipt.

Fregge

Well-known member
Yup, terwijl we zeker het eerste half uur de betere waren. Ook na de goals voetballend de overhand, maar we deden onszelf simpelweg te kort. Gelukkig liep Hoek maar 1 punt uit dus nog alles in eigen hand.

Bovenaan