Derde divisie A seizoen 2020/21

SanMark.

Well-known member
DKB was Kosse en Hof werd geloof ik na zoveel jaren in Staphorst 1 wel gezien als een " Staphorster ""
Ja ik liep al te zoeken naar de DKBér en was net op Kosse gekomen.

Wat mij betreft zie je iemand na 1 jaar Staphorst al als Staphorster en misschien heeft hij zijn hele jeugd al bij Staphorst gespeeld maar ik dacht dat hij bij OZC o.i.d vandaan kwam.
 

SanMark.

Well-known member
Nog even zoeken.



Hij zit vanaf zijn 17de al bij Staphorst als ik het zo lees.
 

SanMark.

Well-known member
Staphorst wint met 3-1 .

Drie doelpunten met de kop gescoord.

Haanstra, Brakke en de Goede .
 

Unregistere

Well-known member
Staphorst wint met 3-1 .

Drie doelpunten met de kop gescoord.

Haanstra, Brakke en de Goede .

Kopsterk ploegje volgens mij wel?

Staphorst nog de volle buit dus, net als Harkemase Boys. Die ploeg won van DOVO.

DVS '33 Ermelo verloor thuis van Excelsior '31, pijnlijk voor de trainer van DVS. Barendrecht hield Sparta Nijkerk op 1-1, weer een goal van Altintas. Die doet het verrassend goed. SteDoCo bleef tegenvallend op 0-0 steken bij ACV.

Hoek kwam, mede door een gemiste strafschop, niet voorbij VVOG. De amateurs van Ajax klopten Ter Leede ruim.

FC Lisse - VVSB is nog bezig, maar tijdelijk gestaakt bij een 0-3 stand. De scheids is geblesseerd. Men gaat zo weer verder.

Sportlust '46 - ODIN '59 werd afgelast vanwege corona in Woerden.
 

JMD

Well-known member
DOVO (nr. 13 na 2 duels) tegen de nr. 9 na 2 duels, Ajax Am. Stand na 85 minuten: 10-0...
 

JMD

Well-known member
En 11-0

Volgens mij is sinds de invoering van de 2e/3e divisies een paar jaar terug nog nooit de dubbele cijfers gehaald, dus hebben we een unicum.
 

Unregistere

Well-known member
En 11-0

Volgens mij is sinds de invoering van de 2e/3e divisies een paar jaar terug nog nooit de dubbele cijfers gehaald, dus hebben we een unicum.

Toch niet hoor. Westlandia maakte er 2017 al eens 11 tegen Magreb '90. Maar dat werd toen 11-2, dus DOVO zet nu wel de grootste zege neer. Met vier goals voor Jordie van der Laan, zal @Unnekuukse ook leuk vinden om te lezen! De amateurs van Ajax hadden gewoon de normale opstelling trouwens, @De Groene Scout. Wel kreeg de keeper bij de zevende of achtste tegengoal zijn tweede gele kaart en dus rood. Die was er helemaal klaar mee.

Vier koplopers, elk met zeven punten. Het ambitieuze SteDoCo zette titelfavoriet DVS '33 Ermelo met 3-0 opzij door goals van Vincent Verheul, Guytano dos Santos en Benjamin van Wanrooij. Zij hebben net als Sparta Nijkerk, dat met 2-0 won van Sportlust '46, nu het doelsaldo 7-1. Daarachter volgen Excelsior '31 (3-1 tegen Staphorst) en Harkemase Boys (1-1 bij VVSB), elk met doelsaldo 5-2.

Barendrecht deed goede zaken door de lastige uitwedstrijd bij ODIN '59 te winnen. Ramy Salem maakte de enige goal.

ODIN dus nog op nul, maar wel met een wedstrijd minder gespeeld dan hekkensluiter GOES. De Zeeuwen verloren hun derde duel op een rij bij VVOG. Die ploeg heeft een doelsaldo van 1-1 na drie duels, best opvallend.

Ook Hoek komt maar niet los. Misschien hebben ze daar wel te veel goede spelers? Hoe dan ook, FC Lisse won met 1-2 in Zeeuws-Vlaanderen.

Ter Leede - ACV eindigde doelpuntloos.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Toch niet hoor. Westlandia maakte er 2017 al eens 11 tegen Magreb '90. Maar dat werd toen 11-2, dus DOVO zet nu wel de grootste zege neer. Met vier goals voor Jordie van der Laan, zal @Unnekuukse ook leuk vinden om te lezen! De amateurs van Ajax hadden gewoon de normale opstelling trouwens, @De Groene Scout. Wel kreeg de keeper bij de zevende of achtste tegengoal zijn tweede gele kaart en dus rood. Die was er helemaal klaar mee
Wat deed die keeper dan?
 

JMD

Well-known member
Kan een mod trouwens dit topic (en die van 3e divisie B) sticky zetten en de topics van vorig seizoen over de 3e divisie van sticky afhalen?
 

JMD

Well-known member
VVSB speelde overigens vanavond met 1-1 gelijk tegen Harkemase Boys. Weer maakte Vd Assem de gelijkmaker, hij stond vanavond net 20 sec in het veld...
 

SanMark.

Well-known member
Staphorst dus 6 punten gehaald tegen de nummers 17 en 18 .

Ik ben benieuwd naar het vervolg.
 
Bovenaan