Derde Divisie A 2025/2026

Baggio

Active member
Paul Krabbe wordt per direct de nieuwe hoofdtrainer van HSC'21 uit Haaksbergen. De 69-jarige oefenmeester is nu nog assistent-trainer bij de 2e klasser uit zijn woonplaats Losser. De zittende assistenten Nijhof en Breukers stappen na dit weekend op bij HSC'21.
Wat een enorme puinhoop hebben ze ervan gemaakt bij HSC'21.

bqandy

Well-known member
Hoogeveen haalt voor volgend seizoen Daniel Sanafikhah op bij PKC'83. Aanvoerder, verdediger en de beste speler van de Groningers.

Abubakari

Well-known member
Doe je zijn collega centraal achterin, Rick Boyer, wel tekort, denk dat dat inderdaad wel de beste spelers van PKC’83 zijn.

de waan

Well-known member
Het gaat er de rest van het seizoen vooral om dat we met een beetje positief gevoel aan de nieuwe jaargang kunnen beginnen. Daarvoor is Paul natuurlijk wel een goeie. Al is ie inmiddels wel 69 natuurlijk, hij begint wel een beetje de Dick Advocaat van het amateurvoetbal te worden.

Vooral positief dat we weer verder gaan op het spoor om de hoofdtrainer vanuit de eigen gelederen te halen. Al kan ik totaal niet inschatten of Emre een goeie is.

Baggio

Active member
Het gaat er de rest van het seizoen vooral om dat we met een beetje positief gevoel aan de nieuwe jaargang kunnen beginnen. Daarvoor is Paul natuurlijk wel een goeie. Al is ie inmiddels wel 69 natuurlijk, hij begint wel een beetje de Dick Advocaat van het amateurvoetbal te worden.

Vooral positief dat we weer verder gaan op het spoor om de hoofdtrainer vanuit de eigen gelederen te halen. Al kan ik totaal niet inschatten of Emre een goeie is.
Het siert Krabbe dat hij zijn oude liefde HSC probeert te helpen op het moment dat de nood zo hoog is. Ik ken hem als trainer alleen van verhalen en die schetsen een beeld van een old-skool trainer die spelers goed kan motiveren. Dat is wat je op dit moment wel nodig hebt ja.

Ik hoor uit Losserse bronnen dan men niet zo blij is met de gang van zaken. Er lag blijkbaar een afspraak om ook na dit seizoen verder te gaan met elkaar.

Laatst bewerkt:
Bovenaan