Derde Divisie A 2023 / 2024

de waan

Well-known member
Tien potjes op zondag dus normaliter: thuis tegen Hercules, Kampong, Hoogeveen, DEM, VVSB en Rijnvogels en uit tegen die eerste vier.
 

de waan

Well-known member
Nou, kom eens op met dat programma. Ik ben nu onderhand wel eens een keer benieuwd. Ik zag Groene Ster (uit B uiteraard) al een definitief programma delen, maar vanuit A nog geen berichten.
 

De Groene Scout

Well-known member
Voor HSC'21 dus nog wel een aardige mix van potjes op zaterdag en zondag.
Ben wel benieuwd hoe het op langere termijn zal gaan op de zaterdagavond.
De eerste keren zal het uit nieuwsgierigheid wel iets drukker zijn en tevens is het extra voordeel van de zaterdag dat alle buurtclubs nog op zondag spelen en dat FC Twente ook als voorkeursspeeldag de zondag heeft.
 

Baggio

Active member
Voor HSC'21 dus nog wel een aardige mix van potjes op zaterdag en zondag.
Ben wel benieuwd hoe het op langere termijn zal gaan op de zaterdagavond.
De eerste keren zal het uit nieuwsgierigheid wel iets drukker zijn en tevens is het extra voordeel van de zaterdag dat alle buurtclubs nog op zondag spelen en dat FC Twente ook als voorkeursspeeldag de zondag heeft.
Volgens mij wordt het nog een aardige puzzel bij HSC op de zaterdag qua veldcapaciteit of niet ? Gaat het 1e na de laatste jeugdwedstrijd op het hoofdveld van start ?
 

Fregge

Well-known member
Aha, oke. Ik dacht uit de post van de waan op te maken dat het complete vastgestelde programma al ergens te vinden was.
We hebben natuurlijk al de weekenden wanneer de wedstrijden gespeeld worden. Op basis van zaterdag / zondag clubs zal dit programma waarschijnlijk bekend gemaakt zijn. HSC deelde dit op 8 juli al. Vorige week zaterdag (toen het programma bekend werd). Ik had ook een programma gedeeld bij ons op de socials, maar die klopt ook niet helemaal meer. (was ook voor de update van maandag)
 

JMD

Well-known member
Groene Ster heeft alles al gedeeld met tijdstippen en al.
Klopt, maar dat zijn alleen hun duels. Ben benieuwd of ergens dan al de definitieve data en tijden te vinden zijn.

Dus omdat ze de statuten hebben aangepast hoeven ze volgend seizoen niet meer op zondag te spelen? Zo werkt dat volgens mij niet..
 

JMD

Well-known member
VVSB staat in de thuisduels in de middag op voetbal.nl .. Stoppen ze om 18.00 thuis te spelen?
 

de waan

Well-known member
VVSB staat in de thuisduels in de middag op voetbal.nl .. Stoppen ze om 18.00 thuis te spelen?

 

de waan

Well-known member
Kleine aanpassing nog in het schema: HSC'21-Rijnvogels van 25 november naar 26 november.
 

bqandy

Well-known member
Ik zie hem nog niet bij de selectie van Staphorst staan. Maar aanvallende middenvelder Rico Cordes uit Groningen gaat daar spelen.
Hij kon later aansluiten, omdat hij afgelopen seizoen bij Kickers Emden in de regionalliga actief was en daardoor later kon overschrijven. Emden degradeerde en daarom wilde Cordes weg. Bron: Cordes zelf.
Hij speelde eerder bij Be Quick 1887, Oranje Nassau uit Groningen en ONS Sneek. Be Quick zat opnieuw achter hem aan maar viste dus achter het net.
 
Bovenaan