Bestaat niet meer
Well-known member
het is simpel bij PEC in laatste 5 wedstrijden. tegen RKC, Utrecht en Sparta is 1 punt niet voldoende.
het is simpel bij PEC in laatste 5 wedstrijden. tegen RKC, Utrecht en Sparta is 1 punt niet voldoende.
Toch wel?Fortuna tegen een Feyenoord die meer met Marseille bezig is en een Sparta tegen een niet indrukwekkend AZ. Daar kan nog wel een verrassende uitslag uit voortkomen.
Nu vergeet je dat AZ in de laatste 2 uitwedstrijden tegen Willem II en PEC Zwolle maar 1 punt pakte. Dus is Sparta zeker niet kansloos om ook punten te pakken.Komend weekend lijkt er eigenlijk alleen voor RKC wat te halen, de overige 4 ploegen in het lijstje hierboven spelen tegen Ajax, PSV, Feyenoord en AZ.
Ik heb twente- Sparta gezien, en het lijkt me wel heel erg sterk dat Sparta een of meerdere punten pakt tegen AZ, maar ik laat me graag verrassen
Ik heb AZ zien spelen tegen Willem II en PEC en dat was dramatisch slecht. Als ze met diezelfde instelling tegen Sparta spelen, dan kan Sparta zeker ook punten pakken. Hopelijk krijg ik ongelijk.Ik heb twente- Sparta gezien, en het lijkt me wel heel erg sterk dat Sparta een of meerdere punten pakt tegen AZ, maar ik laat me graag verrassen
RKC is al 100% veilig, want Heracles en Sparta spelen tegen elkaar zondag, en dus eindigt minimaal 1 van die 2 onder RKC.RKC is normaal gesproken veilig, in principe kan Fortuna nog naast de Waalwijkers komen qua punten, maar het doelsaldoverschil is 17, RKC neem ik dus niet meer mee.
Ja, dat bedacht ik me idd net ook. Knappe prestatie van henRKC is al 100% veilig, want Heracles en Sparta spelen tegen elkaar zondag, en dus eindigt minimaal 1 van die 2 onder RKC.