Prachtig, die parate kennis van jou.
Was geloof ik de eerste spelers die van Ajax naar PSV ging. Daarom stond me deze naam bij. Overleed trouwens toen hij speler van PSV was
Dit soort spelletjes zijn echt nog heel leuk als we allemaal blijven googlen tenslotte.
Inderdaad. Ik zag toen eerst de foto van de nieuwe PSV-aanwinst en dacht: 'mooi, Alex komt terug'... Bleek het om Vd Meyde te gaan. GHeeft volgens mij geen minuut gespeeld in de rest van dat seizoen.Kwam binnen in feb/mrt op het moment dat PSV (zoals standaard onder Rutten) compleet instortte...Die leek toen sprekend op Alex. mg:
:duim:Ernie stewart.
Ow, laat maar. Heb niet goed gekeken. Stewart is de enige die het heeft geflikt. Jij bent!Ik kan eigenlijk niet zoveel spelers van NAC en VVV opnoemen. Nijholt heeft tegen VVV gescoord maar volgens mij nooit tegen NAC.
Als iemand anders een vraag weet, mag die...
Degradatie: 1998-1999 Ook in 1999 wordt NAC laatste. In een rampseizoen waarin de club drie trainers - ..............., .................. en ................... – verslijt, worden slechts 23 punten verzameld. Met spelers als Peter Bosz en Glenn Helder gaat NAC roemloos ten onder.
Hehe, de tweede was John Lammers, maar die heeft dus blijkbaar niet voor VVV gescoord (wel in zowel een winst als een verliespartij voor NAC, vandaar mijn verwarring).Bedankt, heel mijn hersenen gekraakt voor een antwoord in 1x goed.
Zwamborn en Spelbos denk ik?
Hehe, de tweede was John Lammers, maar die heeft dus blijkbaar niet voor VVV gescoord (wel in zowel een winst als een verliespartij voor NAC, vandaar mijn verwarring).