De Voetbalquiz

Unregistere

Well-known member
John de Jong is nog altijd een trouw deelnemer, die vindt het nog steeds leuk. Al heeft hij er, net als een hoop Maassluizers van het eerste uur, steeds minder te zoeken in het immer sterker wordende deelnemersveld.
 

Unregistere

Well-known member
Gewoon doen (meespelen of organiseren), is alleen maar leuk! :duim:

Al zijn er volgens mij inmiddels wel wat minder clubs die een quiz organiseren. Zo rond 2010 was het echt 'booming', in elk geval hier in de regio.
 

stc

Well-known member
Ik weet dat die quiz in Rotterdam dichtbij is. Het probleem bij mij is geloof ik dat bij de meeste quizzen je met zijn twee?n moet zijn.
 

Unregistere

Well-known member
Ik weet dat die quiz in Rotterdam dichtbij is. Het probleem bij mij is geloof ik dat bij de meeste quizzen je met zijn twee?n moet zijn.

Ja, dat is eigenlijk bijna overal wel. In elk geval bij de quizzen die ik ken. Koppels of soms zelfs drietallen of nog grotere teams. Maar ??n keer een quiz gespeeld waarin je individueel speelde, jaren geleden.
 

Unregistere

Well-known member
Ach so.

Als ik de VI lees bij de biep (en dat doe ik al vrij zelden meer) sla ik de roddelpagina altijd over. Maar ik doe ook niet mee aan voetbalquizzen (buiten DVK dan).

Trouwens ergens best jammer, want soms is VI Focus best leerzaam. Zo weet ik nu bijvoorbeeld dat de honden van Thomas M?ller luisteren naar de namen Mickey en Murmel, dat de vriendin van Griezmann kinderpsychologe is en dat Paul Gascoigne tegenwoordig een fanatiek visser is!

Pik je dan toch maar mee in zo'n rubriekje. :p
 

Batigoal

Well-known member
Trouwens ergens best jammer, want soms is VI Focus best leerzaam. Zo weet ik nu bijvoorbeeld dat de honden van Thomas M?ller luisteren naar de namen Mickey en Murmel, dat de vriendin van Griezmann kinderpsychologe is en dat Paul Gascoigne tegenwoordig een fanatiek visser is!

Pik je dan toch maar mee in zo'n rubriekje. :p

En er staan veel foto's van lekkere wijven.
 

Unregistere

Well-known member
Welke huidige eredivisiespeler heeft een tattoo op zijn been met de tekst '18 years of hurt never stopped us dreaming'?
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Welke speler had afgelopen seizoen de meeste assists in de Premier League?
 
Bovenaan