De Voetbalquiz

Unregistere

Well-known member
1495466564-anderson.jpg
 

Unregistere

Well-known member
Gewoon elke week VI Focus lezen, dan weet je alles.

En op het NK Voetbalquiz waren liefst 4 spelersvrouwenvragen, dus die categorie moet ik ook oefenen. :p
 

Abubakari

Well-known member
Ach so.

Als ik de VI lees bij de biep (en dat doe ik al vrij zelden meer) sla ik de roddelpagina altijd over. Maar ik doe ook niet mee aan voetbalquizzen (buiten DVK dan).
 

Makanaky

Well-known member
Vroeger NVQ gespeeld, altijd de finale gehaald (4x), 1x 3e (seizoenkaart Feyenoord) en 1x gewonnen (Bar?a-Real). Ook nog een keer in Maassluis het Harry Hamer erg lastig gemaakt, terwijl Emile Schelvis me verkeerd zat voor te zeggen tijdens de finale. De recente kennis (laatste 10 jaar) is echter tanende. Om over spelersvrouwen en de piethaan van Veldwijk nog maar te zwijgen.
 

Makanaky

Well-known member
De Nationale Voetbalquiz, van 2003-2006 georganiseerd door VI met online voorronden en regiofinales. Die heb ik in 2004 gewonnen. In Maassluis 2e geworden datzelfde jaar.
 

Unregistere

Well-known member
Ah, okee. Netjes! Die ken ik niet, die nationale Voetbalquiz. Ken alleen Maassluis, dat de laatste jaren is uitgegroeid tot het 'officieuze' NK en inmiddels ook is omgedoopt tot NK Voetbalquiz.

In 2004 was dat denk ik nog wel een wat kleinere editie, gewoon nog in de sporthal? Maar dan is het nog knap om 2e te worden! :duim:
 

Makanaky

Well-known member
Kleinschalig inderdaad, 50 koppels hooguit. Geert den Ouden en John de Jong deden ook mee. Was erg leuk, alleen een heel win rijden 's nachts.
 
Bovenaan