De Voetbalquiz

BlauwVinger

Well-known member
Ik stel de vraag in Engels. 'Sometimes things gets lost in translation'.

Welke clubnaam dient te verschijnen in onderstaande zin?

....................... became the only club in the current top four divisions to have beaten all 91 teams (From Premier League - Sky Bet League Two) in competitive league games
 
Laatst bewerkt:

Abubakari

Well-known member
JMD raadpleegde google want van parate kennis kan geen enkele sprake zijn.

Port Vale is goed.

JMD gaat regelmatig naar Engeland om een voetbaltrip te maken, op verschillende niveaus en heeft op DVK meermalen getoond een grote feitenkennis paraat te hebben. Mij zou het daarom niet verbazen dat hij dit gewoon wist. Temeer JMD niet het type is wat antwoorden in de voetbalquiz googelt.
 

SanMark.

Well-known member
Misschien heeft hij het op Twitter voorbij zien komen. Want nu ik deze naam lees, is het voor mij volgens mij ook een o ja momentje. Volgens mij retweette 1896 het.
 

JMD

Well-known member
Misschien heeft hij het op Twitter voorbij zien komen. Want nu ik deze naam lees, is het voor mij volgens mij ook een o ja momentje. Volgens mij retweette 1896 het.
Inderdaad niet opgezocht, maar kwam het tegen op twitter, dus was wel parate kennis, maar toch ook een beetje met hulp (maar aan de andere kant, elke parate kennis is ooit door je opgezocht of aan je verteld geweest). Volgens mij is dit feit pas van de week gebeurd.

Ga nog maar een keer BV!!!
 

BlauwVinger

Well-known member
Geen quizvraag in de traditionele zin van het woord. Misschien een quizvraag in wording.

Klaas-Jan Huntelaar wordt dit seizoen kampioen met Ajax en degradeert met Schalke 04.
 

BlauwVinger

Well-known member
De record home attendance voor een wedstrijd in Engeland van de club in kwestie op haar oude ground werd na 82 jaar verbroken.
 
Bovenaan