SanMark.
Well-known member
Dat zou ook mijn tweede optie zijn geweest.Kromkamp
Dat zou ook mijn tweede optie zijn geweest.Kromkamp
Die is het.Hofland?
Wat een broekie was Heitinga (en Gio) hier nog...Bekijk bijlage 760947
Welke speler gaat schuil achter de klodder paint?
Heeft @Unregistere jou ook al benaderd?Hofland?
Nee, waarvoor?Heeft @Unregistere jou ook al benaderd?
Aan de vlaggen op de shirts te zien Zweden - Nederland, en dan vermoed ik de Zweden - Nederland uit 2004, het vriendschappelijke duel net na het EK, in de tijd dat Van Basten zo ongeveer elke eredivisiespeler die er een beetje bovenuit stak opriep (zie Vd Bergh, was hem helemaal vergeten), het duel waarin Zlatan ploeggenoot bij Ajax Vd Vaart blesseerde. 4 dagen erna scoorde Zlatan die wereldgoal tegen NAC, waarna de regisseur beelden liet zien van een niet-zo-blije Van der Vaart op de tribune... Nog eens 3 dagen later was de Zweed naar Italië vertrokken. Volgens mij werd het duel gelijk, ik hou het op 2-2.Uit welke wedstrijd kwam de betreffende elftalfoto en wat werd de uitslag?
Correct!Aan de vlaggen op de shirts te zien Zweden - Nederland, en dan vermoed ik de Zweden - Nederland uit 2004, het vriendschappelijke duel net na het EK, in de tijd dat Van Basten zo ongeveer elke eredivisiespeler die er een beetje bovenuit stak opriep (zie Vd Bergh, was hem helemaal vergeten), het duel waarin Zlatan ploeggenoot bij Ajax Vd Vaart blesseerde. 4 dagen erna scoorde Zlatan die wereldgoal tegen NAC, waarna de regisseur beelden liet zien van een niet-zo-blije Van der Vaart op de tribune... Nog eens 3 dagen later was de Zweed naar Italië vertrokken. Volgens mij werd het duel gelijk, ik hou het op 2-2.
Ik kreeg een bericht van hem dat ik maar Hofland moest antwoorden hahaNee, waarvoor?