De Voetbalquiz

erka

Well-known member
Het was iets met vlak voor het einde van de reguliere competitie, ik kan me dat nog wel vaag voor de geest halen herinneren, alleen weet niet meer tegen wie. Zal wel RKC ofzo geweest zijn.

edit: het was Roda JC, volgens mij. Alleen de uitslag moet je mij schuldig blijven, maar Roda stond eerst voor.
 

zwammy

Well-known member
Keur m goed erka : duim: NAC roda 5-3. Roda stond 3-1 voor en Teuntje scoorde 3x. Daardoor ging Roda naar de NACompetitie en werden wij 15e. Voor de voetbalquizzers verder, hij maakte bij 3-1 ook nog een schandalige tackle waar hij rood voor moest krijgen. Gelukkig gaf Blom geel.
 

Abubakari

Well-known member
Intikkertjes kunnen ook mooi zijn, wie is deze besnorde cowboy?

DQd07v6X0AAqNB5.jpg:large
 

erka

Well-known member
Noem de 6 clubs uit de DDR die minimaal de halve finale van een Europees toernooi hebben bereikt (EC1, EC2, Jaarbeursstedenbeker of Uefacup)
 

zwammy

Well-known member
Noem de 6 clubs uit de DDR die minimaal de halve finale van een Europees toernooi hebben bereikt (EC1, EC2, Jaarbeursstedenbeker of Uefacup)

Magdeburg
Dresden
Hertha (of is dat west?)
Lokomotiv Leipzig
Carl Zeiss Jena
 

Abubakari

Well-known member
Noem de 6 clubs uit de DDR die minimaal de halve finale van een Europees toernooi hebben bereikt (EC1, EC2, Jaarbeursstedenbeker of Uefacup)

Entschuldigung, ik had je vraag niet gezien, je had hem geplaatst toen ik de mijne opzocht.

V?rwarts Berlin misschien?

@ Scout, hij is inderdaad wat te makkelijk. :D
 
Bovenaan