Roda? Aachen?
M Maasveld Well-known member 2 dec 2017 #311 Sensini zei: NEC ____________________________ www.voetbalkroniek.nl Klik om te vergroten... Juist!
Sensini Well-known member 2 dec 2017 #312 Wie een leuke vraag weet mag 'm stellen. ____________________________ www.voetbalkroniek.nl
zwammy Well-known member 3 dec 2017 #313 Welke voetballer zei na een gewonnen wedstrijd tegen de verslaggever. Ze hoeft er vanavond alleen maar op te gaan zitten. Welke speler, wedstrijd en uitslag.
Welke voetballer zei na een gewonnen wedstrijd tegen de verslaggever. Ze hoeft er vanavond alleen maar op te gaan zitten. Welke speler, wedstrijd en uitslag.
Abubakari Well-known member 3 dec 2017 #314 Het was Anthony Lurling, dat weet ik zeker. Hij scoorde geloof ik na een Maradona achtige solo. In de Kuip? Feyenoord-NAC 0-4?
Het was Anthony Lurling, dat weet ik zeker. Hij scoorde geloof ik na een Maradona achtige solo. In de Kuip? Feyenoord-NAC 0-4?
De Wolf Well-known member 3 dec 2017 #316 Lurling speelde altijd k*t in de Kuip. Dat was zijn periode bij Feyenoord en later ook bij NAC. Zal dan wel een andere club zijn denk Willem II of NEc
Lurling speelde altijd k*t in de Kuip. Dat was zijn periode bij Feyenoord en later ook bij NAC. Zal dan wel een andere club zijn denk Willem II of NEc
De Wolf Well-known member 4 dec 2017 #318 zwammy zei: Was de belangrijkste pot dat jaar. Klik om te vergroten... Willem II thuis
Abubakari Well-known member 4 dec 2017 #320 Mijn Ajax geheugen is wat beter dan mijn NAC geheugen. Ik zou zelfs bijna willen zeggen dat jij hier misschien wel eens de enige zou kunnen zijn met een NAC geheugen
Mijn Ajax geheugen is wat beter dan mijn NAC geheugen. Ik zou zelfs bijna willen zeggen dat jij hier misschien wel eens de enige zou kunnen zijn met een NAC geheugen