De Voetbalquiz

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik twijfelde nog tussen Depay en Wijnaldum. Verkeerd gegokt. Eto'o en Touré bedacht ik me na inzenden.

En die vraag van topscoorders PL kwam toevallig afgelopen weekend in het nieuws.


Zinedine Zidane en Didier Drogba had ik echt moeten weten. Stom!
Leuk dat je dit met ons wilde delen trouwens!

30 januari ga ik trouwens mijn titel verdedigen tijdens de Mr Feanfan quiz bij sc Heerenveen. Ook altijd een erg leuke quiz.
 

Abubakari

Well-known member
Ziyech en Zeefuik had ik nog wel opgekomen als ik even beter mijn best had gedaan. Maar ja, patatgeneratie he, makkelijk en lui.

Dilrosun gokte ik en die had ik dus als enige goed? Bonuspunten dan toch!?

Die allitererende heb ik niet goed gelezen, dacht dat het om WK Finales ging, had ik met ZiZou alsnog 1 goed.
 

Fregge

Well-known member
Ik gokte Alexander Arnold, maar moet bekennen dat het enige wat ik weet van de CL finale van vorig jaar, was dat Liverpool had gewonnen.
 

Unregistere

Well-known member
Ziyech en Zeefuik had ik nog wel opgekomen als ik even beter mijn best had gedaan. Maar ja, patatgeneratie he, makkelijk en lui.

Dilrosun gokte ik en die had ik dus als enige goed? Bonuspunten dan toch!?

Die allitererende heb ik niet goed gelezen, dacht dat het om WK Finales ging, had ik met ZiZou alsnog 1 goed.

Nee, je was niet de enige met Dilrosun. Wel bijna de enige!

30 januari ga ik trouwens mijn titel verdedigen tijdens de Mr Feanfan quiz bij sc Heerenveen. Ook altijd een erg leuke quiz.

Gaat dat alleen over SC Heerenveen of ook nog wel iets breder?
 

zwammy

Well-known member
Het erge is dat ik die tattoo gewoon 2 maanden geleden nog gezien heb, omdat ik vragen aan het verzinnen was voor onze eigen voetbalquiz. De mooiste voetbal tattoo is natuurlijk van Arthur Boruc :duim: Google 'm maar.
 

Maasveld

Well-known member
Haha, heb ik die vraag over Betis nog goed ook.

Als winnaar zal ik de volgende vraag wel stellen.

Welke 5 spelers hadden in het afgelopen decennium de meeste assists in de Eredivisie?
 

Maasveld

Well-known member
Angelina is uiteraard niet goed. Rommedahl, El-Khayati en Reza ook niet. Schøne en de Jong zijn dan weer wel juist. Ik zoek er nog 1tje.
 
Bovenaan