De Voetbalquiz

Unregistere

Well-known member
Ook van jou de antwoorden ontvangen. Scores komen morgen normaal gesproken. Kan wel verklappen dat ook jij de Mia Khalifa-vraag goed hebt! :duim:
 

Abubakari

Well-known member
Zo weinig?

Je moet toch minstens de helft weten als je het voetbal een beetje volgt?

Mwoah, ik kom niet tot de helft denk ik. Hooguit 10 die ik wist (of hoop te weten) en dan misschien nog wat goede gokjes.

Net ook mijn antwoorden gepb't.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik wist er zo uit het hoofd meteen 13/14.

Sommige vragen heb ik gewoon wat gegokt en wist ik echt totaal niet zoals die speler die de ballen van de middenlijn erin schoot. En dan nog wat gokjes waarbij ik het wellicht wist en dan net als SanMark. nog wat vragen die ik niet in z'n geheel wist. Heb echt heel lang over die allitererende namen in de CL en spelers met een Z nagedacht.

Leuke vragen zitten erbij trouwens!
 

Abubakari

Well-known member
Heb echt heel lang over die allitererende namen in de CL en spelers met een Z nagedacht.
Daar had ik tijd voor noch zin in, kort even nagedacht, maar spelers met een z kwamen niet bij me omhoog en die allitererende finalisten kwam er eentje naar boven en nog 1 maar ik weet niet of die überhaupt in een finale gescoord heeft.
 

Fregge

Well-known member
Ik heb er eerst zelfs verkeerd gelezen. Ik las bijvoorbeeld bij die vraag over Man City: Welke buitenspeler hebben ze aangetrokken?
 

Unregistere

Well-known member
Zo, ik heb jullie inzendingen bekeken. Soms heel creatief, soms heel knap goed, soms echt volslagen fout, soms net niet... Maar dit is de eerste tussenstand:

1. Maasveld 45 punten
2. PES5 43 punten
3. zwammy 25 punten
4. Abubakari 24 punten
5. Fregge 23 punten
6. SanMark. 22 punten

Kortom, twee man die er tot nu toe flink bovenuit steken en ook meer punten scoorden dan het winnende trio in Marbella. De andere vier zitten dicht bij elkaar, maar op gepaste afstand. Zij bleven met hun scores wel onder het drietal dat in Marbella de poedelprijs won, namelijk 'de keepers'.

Ik weet niet of er nog meer mensen een gokje willen wagen? Anders kom ik later nog met de antwoorden!
 

Maasveld

Well-known member
Zo, ik heb jullie inzendingen bekeken. Soms heel creatief, soms heel knap goed, soms echt volslagen fout, soms net niet... Maar dit is de eerste tussenstand:

1. Maasveld 45 punten
2. PES5 43 punten
3. zwammy 25 punten
4. Abubakari 24 punten
5. Fregge 23 punten
6. SanMark. 22 punten

Kortom, twee man die er tot nu toe flink bovenuit steken en ook meer punten scoorden dan het winnende trio in Marbella. De andere vier zitten dicht bij elkaar, maar op gepaste afstand. Zij bleven met hun scores wel onder het drietal dat in Marbella de poedelprijs won, namelijk 'de keepers'.

Ik weet niet of er nog meer mensen een gokje willen wagen? Anders kom ik later nog met de antwoorden!
Kennor!

Is dit inclusief bonuspunt voor vraag 2?
 
Bovenaan