Ik zie net dat ik ook ben uitgedaagd om hier iets zinnigs op te antwoorden. Nou, helaas ik pas.
Zo weinig?
Je moet toch minstens de helft weten als je het voetbal een beetje volgt?
Je volgt het voetbal dus niet.Mwoah, ik kom niet tot de helft denk ik. Hooguit 10 die ik wist (of hoop te weten) en dan misschien nog wat goede gokjes.
.
Je volgt het voetbal dus niet.
Je volgt dus het voetbal zelf ook niet.Ik wist er zo uit het hoofd meteen 13/14.
Daar had ik tijd voor noch zin in, kort even nagedacht, maar spelers met een z kwamen niet bij me omhoog en die allitererende finalisten kwam er eentje naar boven en nog 1 maar ik weet niet of die überhaupt in een finale gescoord heeft.Heb echt heel lang over die allitererende namen in de CL en spelers met een Z nagedacht.
Kennor!Zo, ik heb jullie inzendingen bekeken. Soms heel creatief, soms heel knap goed, soms echt volslagen fout, soms net niet... Maar dit is de eerste tussenstand:
1. Maasveld 45 punten
2. PES5 43 punten
3. zwammy 25 punten
4. Abubakari 24 punten
5. Fregge 23 punten
6. SanMark. 22 punten
Kortom, twee man die er tot nu toe flink bovenuit steken en ook meer punten scoorden dan het winnende trio in Marbella. De andere vier zitten dicht bij elkaar, maar op gepaste afstand. Zij bleven met hun scores wel onder het drietal dat in Marbella de poedelprijs won, namelijk 'de keepers'.
Ik weet niet of er nog meer mensen een gokje willen wagen? Anders kom ik later nog met de antwoorden!
Kennor!
Is dit inclusief bonuspunt voor vraag 2?