Superheld Robbie Fowler natuurlijk.
zwammy Well-known member 30 nov 2016 #1.802 Stevie G!! En Mc Allister had een pingel. De 4e is me even snel ontschoten. Kom ik nog wel op als ik ga graven.
Stevie G!! En Mc Allister had een pingel. De 4e is me even snel ontschoten. Kom ik nog wel op als ik ga graven.
Unregistere Well-known member 1 dec 2016 #1.806 In welke stad werd de laatste finale van de Europacup 2 gespeeld?
De Wolf Well-known member 2 dec 2016 #1.810 Welke Surinaamse spelers overleefden de vliegramp met het kleurrijke elftal.
De Wolf Well-known member 3 dec 2016 #1.812 Klopt. De eerste was ook de enige die zijn voetbalcarri?re kon voortzetten.
Unregistere Well-known member 4 dec 2016 #1.813 Welke twee Bosni?rs werden ooit topscorer van de Bundesliga?
Janssen Well-known member 4 dec 2016 #1.815 Ibisevic denk ik zeker te weten en die andere misschien Barbarez?
Unregistere Well-known member 4 dec 2016 #1.816 Ibisevic niet. Barbarez was de eerste, later volgde Dzeko. Dus de punten gaan naar Batigoal!
Batigoal Well-known member 4 dec 2016 #1.818 We blijven bij dit thema. Er zijn in totaal 4 Brazilianen topscorer geworden van de Bundesliga. Noem er 3 plus de ploeg waar ze op dat moment zaten.
We blijven bij dit thema. Er zijn in totaal 4 Brazilianen topscorer geworden van de Bundesliga. Noem er 3 plus de ploeg waar ze op dat moment zaten.
Janssen Well-known member 4 dec 2016 #1.819 Elber bij Bayern, Amoroso bij Dortmund. Ailton bij Werder?
Batigoal Well-known member 4 dec 2016 #1.820 Janssen zei: Elber bij Bayern, Amoroso bij Dortmund. Ailton bij Werder? Klik om te vergroten... Dit houdt de vaart erin. De vierde was trouwens Grafite van Wolfsburg.
Janssen zei: Elber bij Bayern, Amoroso bij Dortmund. Ailton bij Werder? Klik om te vergroten... Dit houdt de vaart erin. De vierde was trouwens Grafite van Wolfsburg.