De Voetbalquiz

Status
Niet open voor verdere reacties.

Abubakari

Well-known member
Nou, noem de makers van alle 900 doelpunten dan maar.

Oh, die weet ik zelf niet. Dan maar iets anders met doelpunten en Liverpool. Wat was de laatste Nederlander die in de Europa Cup voor een Nederlandse club tegen Liverpool wist te scoren?

Ah nee, da's ook een kutvraag (het antwoord was Koevermans). Doe deze maar:

CambuurElftalA18.jpg

Dat mannetje rechts onder, hoe heet ie?
 
Laatst bewerkt:

zwammy

Well-known member
Alsof je de gezichten ziet als je op de tribune zit. Zie je mij in het spelershome rondlopen of panini boekjes hebben.
 

zwammy

Well-known member
Tighoudouini was het.

Even snelle vraag tussendoor. Wie was de jongste Liverpudlian die scoorde op Anfield?
 

Abubakari

Well-known member
Alsof je de gezichten ziet als je op de tribune zit. Zie je mij in het spelershome rondlopen of panini boekjes hebben.

Krant, TV, internet. Daar zie je ook nog wel eens een plaatje of een gezicht van dichterbij. De huidige selecties zijn ook vaak duiventillen dus ik kan me best voorstellen dat je niet elke (oud)NAC'er herkent.

Maar goed, Tighadouini was het dus.
 

zwammy

Well-known member
Krant, TV, internet. Daar zie je ook nog wel eens een plaatje of een gezicht van dichterbij. De huidige selecties zijn ook vaak duiventillen dus ik kan me best voorstellen dat je niet elke (oud)NAC'er herkent.

Maar goed, Tighadouini was het dus.

Hou op schei ui, column van Mossou gelezen vandaag? Over spijkers op koppen gesproken.
 

Maasveld

Well-known member
Blijven we even bij Liverpool. Een van de meest legendarische UEFA Cup finales was ongetwijfeld die uit 2001, Liverpool-Alaves. De wedstrijd eindigde na verlenging in 5-4. Het beslissende doelpunt was een eigen doelpunt van een speler van Alaves. Wie scoorden de overige 4 doelpunten voor Liverpool?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan