De Voetbalquiz

Status
Niet open voor verdere reacties.

Abubakari

Well-known member
In de hoogste West-/Zuid-Europese nationale voetbalcompetities zijn 3 clubs dit seizoen nog ongeslagen. Welke zijn dit?

Edit: in Welshe competitie zit er ook nog eentje zie ik, die tellen we maar niet mee.

In ieder geval Celtic, zag ik vanmiddag toevallig.
FC Kopenhagen ook (schiet me opeens te binnen).

En oh ja hoe kon ik ze vergeten... Istanbul Basaksehir.

Een kerstvraag:

Geboren op 25 december, speelde bij PSV en Feyenoord (en bij nog 1 Nederlandse club en in Frankrijk) en werd 1x kampioen in de eredivisie. Hij speelde 3 interlands, halverwege de jaren '80.
Vandaag wordt ie 57.
 

noordooster

Well-known member
Een kerstvraag:

Geboren op 25 december, speelde bij PSV en Feyenoord (en bij nog 1 Nederlandse club en in Frankrijk) en werd 1x kampioen in de eredivisie. Hij speelde 3 interlands, halverwege de jaren '80.
Vandaag wordt ie 57.

Ik zat aan Ivan Nielsen te denken, maar die is ouder.
Het is Ton Lokhof, huidig assistent trainer van Wolfsburg.
 

noordooster

Well-known member
Welke voetballer begon zijn carri?re bij 2 clubs in het Groninger stadspark en speelde vervolgens 16 seizoenen betaald voetbal bij 3 verschillende clubs ?
 

noordooster

Well-known member
Nee, Harris ook niet.
Die speelde trouwens maar liefst 18 jaren betaald voetbal, maar daarvoor speelde hij bij STA in Ter Apel.
De speler die ik zoek speelde trouwens wel bij dezelfde 3 BVO's als Huizingh.
 

noordooster

Well-known member
Klopt als een bus.
Joop is nu trainer in Oekra?ne, maar hij zou komend seizoen graag weer een club in Nederland willen trainen.
 

Abubakari

Well-known member
Hij speelde in Nederland bij Emmen, Heracles en Heerenveen, is geen Nederlander, speelde 71 interlands en wordt vandaag 45.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Nurmela.

Een andere Fin die speelde een seizoen voor Nurmela voor Emmen en heeft later ook nog wat seizoenen in de eredivisie gespeeld. Over wie heb ik het?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan